Schlafengeh’n

Lyrics
[Songtext zu "Schlafengeh'n"] [Strophe 1] I schau zua wias draußn hell wird Es is viertl, halba drei I sitz do scho d' ganze Nacht lang Und mir fallt und fallt nix ei Dabei solltat i a Liad schreibn Weu sie wartn alle drauf, doch es kummt nix Weu mei Herz geht heut net auf Es bleibt regungslos in mir Weil i nix mehr gspia [Strophe 2] Jetzt geht sicher bald die Sunn auf I steh auf vo mein Klavier I hab net amoi an Ton gspüt Und ka Wort steht am Papier Wenn ma jetzt no a Idee kummt Kann des nur a Zufall sei Weu mei Hirn is überdraht und krampft si ei Es bleibt regungslos in mir Weil i nix mehr gspia [Strophe 3] I soll in die Hitparade, aber jetzt wü i ins Bett Für was quäl i mi, wenn überhaupt nix geht? Wenn die Lust amoi zum Zwang wird, föt an bald die Fantasie Es is Tag wordn und i leg mein Bleistift hi Doch de Sunn scheint vü zu schee Und i vergiss wieder amoi aufs Schlafengehn [Instrumental Outro]
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Rainhard Fendrich