Si en lo mal temps

Lyrics
Language:
[Lletra de "Si en lo mal temps"] [Estrofa] Si en lo mal temps la serena bé canta Jo dec cantar, puix dolor me turmenta En tant extrem que ma pensa és contenta De presta mort, de tot l'altre s'espanta Mas si voleu que davall vostre manta Muira prop vós, hauran fi mes dolors Seré l'ocell que en llit ple de odors Mor, ja content de sa vida ser tanta Mas si voleu que davall vostre manta Muira prop vós, hauran fi mes dolors Seré l'ocell que en llit ple de odors Mor, ja content de sa vida ser tanta
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
Credits Not Found