Shev Besheket Al Hamenayek - שב בשקט על המנאייק

Album cover art for "Shev Besheket Al Hamenayek - שב בשקט על המנאייק" by PR Troopers - פי.אר. טרופרז & Joze (IL) - חוזה & Klin - קלין & Petek (IL) - פתק & Mr. Mc Ko - מיסטר אמ סי קו

PR Troopers - פי.אר. טרופרז & Joze (IL) - חוזה & Klin - קלין & Petek (IL) - פתק & Mr. Mc Ko - מיסטר אמ סי קו - Rap, Israeli Music

Shev Besheket Al Hamenayek - שב בשקט על המנאייק

2 Plays

View Album

Lyrics

Language:

[וורס 1: חוזה] היי פיג, אני פליט, כן מרחוק אני צוחק עלייך לשבור אותך, יגיע יום, אני מאחורייך בתחנה אני זוכר, את החיים שלי סיבכת אני חוזה (!מאדאפאקה, כולה שאכטה) אתה כחול, אתה מגעיל, אתה מסריח, כרגיל אתה מציק, אתה מעיק, אתה נוחר לך בבוץ אתה יושב עם כל החבר'ה, שחצנות וגועל נפש ?אם אתה כאן בשבילי, איך אתה גונב לי את החופש מתאמץ ולא מצליח, אהבה דבר שכיח ?מכבה את האורות, שנייה, מה באת להוכיח אין פה דם על השטיח, יאאלה סע לתחנה, בן זונה חי במדינת משטרה [וורס 2: מיסטר אמ.סי קו] גנגסטה [?] נותן במייק חמש שורות ומתעייף מרגיש בכיף, הקנביס מתעופף השדיים שלך בחוץ, אני לחוץ, מרגיש ת'באס שמו לי יותר מדי רעל על הגראס המיקרופון נמס, נכנס סרט מבאס הבן זונה לובש כחול, בכריות נוגס צוחק לי בפנאן, מפיל עוד ראש, סוגר עניין ממני אל הבני אל המכונת עשן [וורס 3: מיסטר אמ.סי קו] "?הוא רץ כמו מטורף, חושב "את מי לשים בכלא "?הלשנה זו עבודה, אל תשאל "מה הפלא !קיבינמט, תן לעשן בוא תציץ לי ב[?] שמתרומם זה אני והחבר'ה בחדר הקטנטן הכספומט היה זמין ואני הרי מוכן מחצ'וצ'ה! תני בפוצי מוצי, בפינוק את רוצה בפוסי, אז נביא לך ת'זרנוק אני ילד טוב שלוקח את הכל עד הקבר היה משעמם, ואז בא דוקטור גבר השם שלו זה הופמן, הוא עשה לנו ת'טריפ היה נורא מצחיק, אז נשלח אותו לביפ [גשר אינסטרומנטלי] [וורס 4: פתק] שמע כושי, זה לא עניין אישי כי יש זן של חזיר שלא מפסיק לרדוף אותי מנסה למשוך עוד ראש, בשתיים שלוש ויש קולות של משטרות, עם סירנות ואורות אני רק רוצה לחיות במקום שבו העשב הוא ירוק והגאנג'ה היא בחוק, ואין פקידים בחליפות מוכרים לי סיסמאות, והריאות חזקות ובינתיים נשבור להם את הברכיים [?] בפנים ונשרוף כמה ראשים עם מוזיקה של זיונים ונשרוף להם את החיים כמו שהפועל עשו לאיתן טייב, מאדאפקה [גשר: פתק] הווו, שואה למשטרה אני שונא מג"ב, אני שונא יס"מ אני אדום בדם [וורס 5: קלין] [?][?][?] [אאוטרו] יה יה, [?] אין דיס מאדאפקה בום! עכשיו אנחנו נפוצץ לכם את הפנים יבני זונות עכשיו אנחנו נרקוד על אמא שלכם עם גמל ימניאקים בום! עכשיו אנחנו נפוצץ לכם את הפ [10x]

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Joze (IL) - חוזה
  • Klin - קלין
  • Petek (IL) - פתק
  • Mr. Mc Ko - מיסטר אמ סי קו