Zonneschijn

Lyrics
[Songtekst van "Zonneschijn" ft. Obey] [Intro: Obey] Hand omhoog, hoofd omhoog Ik ben on the way naar die zonneschijn Ik ben on the way naar die zonneschijn [Verse 1: Pjotr] Ik wil de prijs wel betalen, liever niet te duur Want ik ben bang dat ik wat vrienden ga verliezen nu Ik zie ze steeds minder en ze klagen dat ik wegdroom Liefste stap ik samen in die whip, let's go En we planken naar de Randstad voor een meeting met een kleine money Maar ik kan de huur nog niet betalen, dus het blijft een hobby En dat is jammer, voor m'n plannen heb ik alles over Mensen in m'n kringen zeggen daggoe is veranderd, gozer Logisch, was je focus net zo helder als de mijne Zette je alles opzij, ondanks alle twijfel We lopen wegen die zijn vies en lopen dood Maar word gedragen door de Heer, ik loop geen risico's, bro Dit is voor altijd En wil je volle winst, betaal je ook de volle prijs Dan is het logisch dat dingen ook hun tol gaan eisen Je kan niet leven in een wereld zonder strijd Dus doe je ding man, want het hoort erbij [Chorus: Obey] Hand omhoog, hoofd omhoog Ik blijf niet liggen als ik val, want het hoort erbij Ben aan het dromen van die libi, hoe het hoort te zijn Ik ben on the way naar die zonneschijn Hand omhoog, hoofd omhoog Ik blijf niet liggen als ik val, want het hoort erbij Ben aan het dromen van die libi, hoe het hoort te zijn Ik ben on the way naar die zonneschijn [Verse 2: Pjotr] D'r ligt geen geld in m'n la, m'n zakken zijn leeg, bro En da's geen ene moer veranderd, is nog steeds zo M'n elke euro gaat doormidden, want ik breek brood We vieren alles wat we pakken, al is de cake droog En je ziet daggoe met een gaggoe, heeft 'ie iets te vieren? Ik lijk een addict deze dagen, want we pionieren We pakken prijzen, ik heb niks meer te bewijzen, ben de most wanted Het is alleen nog even wachten tot we shows pakken Maar vroeg of laat mogen we oogsten wat we zaaien nu Een dikke middelvinger naar die hele graaicultuur Je moet geduld hebben en fucking hard werken Niemand laten zeggen, je moet zelf steeds een krul zetten, ey Het kan me niet meer schelen als ik vaker op m'n bek ga Als ik snel herstel en daarna dan weer recht sta Je kan niet leven in een wereld zonder strijd Dus doe je ding man, want het hoort erbij [Chorus: Obey] Hand omhoog, hoofd omhoog Ik blijf niet liggen als ik val, want het hoort erbij Ben aan het dromen van die libi, hoe het hoort te zijn Ik ben on the way naar die zonneschijn Hand omhoog, hoofd omhoog Ik blijf niet liggen als ik val, want het hoort erbij Ben aan het dromen van die libi, hoe het hoort te zijn Ik ben on the way naar die zonneschijn [Outro: Obey] Hoofd omhoog Ik blijf niet liggen als ik val Hand omhoog, hoofd omhoog Ik ben on the way naar die zonneschijn
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Pjotr
- Obey (NLD)
- Donda Nisha
- Arnan Natan