Rykket Videre

Album cover art for "Rykket Videre" by Pede B

Pede B - Rap, Danmark

Rykket Videre

0 Plays

Duration: 3:05

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Intro] Okay, okay, uh, uh [Vers 1] 130 på motorvejen i torden og regn Flyvende gennem landet, helt borderline Har aldrig sagt at jeg var bedre eller overlegen Hvis du skal feste efter hvert show er det et dårligt tegn Jeg prøver at være der en mas' Så mine unger ved far er der når verden gør nas Jeg vеd hvor svært det er at være tilfrеds Og holde fokus når man har det som et hveps i et glas Ingen tårer på min hovedpude Ville bare ønske jeg ku' vise noget overskud Løber selv når det kræver hård hud og knoglebrud Mens regnen hamrer på min forrude som en tordengud Det eneste jeg vil lige nu er komme hjem til dig Hvisker løfter der ikk' bare er ord og sætninger Vi hæver panden for man ender som svæklinger Hvis man gi'r djævlen alt andet end en midtfinger Jeg' nok bare født under en stjerne Hvor man mest bare glæder sig til at ku' slukke sin hjerne Det her er ikk' et skud til dem drukner deres smerte Og går ud og fyrer den af for jeg under dem det gerne Jeg' bare rykket videre, nye tider Nogle gange kræver livet at man siger pyt og skrider Plejede at løbe mod festen som en lykkerider Jeg har danset nok med natten og alle dens skyggeside [Omkvæd] Jeg tror der' noget galt med min software Og kabler i mit hoved, det' unfair Ingen pause ingen punktummer og kommaer Brænder inden i, udenpå er jeg frostvejr Jeg tror der' noget galt med min software Går i takt som en del af en robothær Bevæbnet med slagvåben og boldtræer Smider to fingre op i vejret, råber: "Fuck jer!" [Vers 2] Kom ind i dansk rap for at finde en gruppe seje Mennesker i et miljø jeg kunne tilslutte mig Gik ind i det hovedkulds, helt do or die Gravede mig ned uden at tænke på udveje Jeg ga' min ungdom til freestyle og konkurrencer Jeg ville bare høre til, så ikk' folk som konkurrenter Jeg blev bannerfører fordi jeg vandt så fucking meget Det var ikk' noget jeg havde planlagt eller overvejet Så jeg skred, ikk' for at spil' smart, du må være blød i bøtten Prøvede ikk' at hævde mig eller vende miljøet ryggen Jeg ville bare ikk' kun sættes i bås med battle tekster Og ved at jeg blev set sådan af en masse mennesker Bli'r spurgt ugentligt hvad der er af mesterskaber Så jeg prøver at lave larm for nye talenter og formater Nogle er store, nogle er små, ikk' tænk på resultater Føler et bånd fordi vi har nogle fælles idealer Men fuck at tie stille, jeg syunes det var en bitter pille At nogle brugte finale runder på at svine mig til Var der ikk' selv, så jeg ved ikk' hvad de egentlig vil Blev ringet op af en der sagde hvad han lige havde været vidne til Glem det, jeg vil ikk' kende deres navne Stemningen er åbenbart vendt efter min pause Jeg kommer aldrig til at lave larm for konkurrencer mer' Jeg' rykket væk, de ka' få freestyle, det må jeg accepter' [Omkvæd] Jeg tror der' noget galt med min software Og kabler i mit hoved, det' unfair Ingen pause ingen punktummer og kommaer Brænder inden i, udenpå er jeg frostvejr Jeg tror der' noget galt med min software Går i takt som en del af en robothær Bevæbnet med slagvåben og boldtræer Smider to fingre op i vejret, råber: "Fuck jer!"

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Pede B