Zomer zonder jou

Lyrics
Om je nu te schrijven dat ik hier zo eenzaam ben En wensen dat ik bij jou was, bij jou, is zo flauw Daar wil ik nog niet aan Ik zit op mijn balkon en zie de ondergaande zon, e En dag of vier, ben ik al hier en denk: Waarom ben jij niet meegegaan ? Zomer zonder jou was achteraf geen slecht idee: Alleen mezelf, de zon en zee, oehoe..... Het is zo koud, zo kil in mij..... Zomer zonder jou was achteraf een slecht idee Voor jou geen mediterranee, hm, hm... Jouw woorden staan bij mij: Wat jij bij 't afscheid zei: Geniet en vergeet mij 's Morgens wakker worden In mijn uppie Rond half tien en hopen dat je nu snel belt En zegt: ik heb geld, ik kom er nu gauw aan Als je mij niet mist dan heb ik mij misschien vergist Want wat doe jij, zo zonder mij Ik hier - en jij, zover bij mij vandaan Zomer zonder jou was achteraf geen slecht idee: Alleen mezelf, de zon en zee, oehoe..... Het is zo koud, zo kil in mij..... Zomer zonder jou was achteraf een slecht idee Voor jou geen mediterranee, hm, hm... Jouw woorden staan bij mij: Wat jij bij 't afscheid zei: Geniet en vergeet mij Zomer zonder jou was achteraf een slecht idee
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...