Ma La’asot - מה לעשות

Lyrics
למה ככה זה קורה כל פעם לא יוצא מזה יושב חושב מה לעשות ולא מוצא תשובות כולם מנסים להסביר את המצב אבל בפנים אני יודע שזה לא נחשב רוצה לעצור את הכל רוצה אבל לא יכול לא יודע איך הכל קרה מהר בלי התרעה אז מה לעשות מה לעשות שואל את עצמי כל פעם בלילות האם תחזור או לעולם כבר לא תשוב התקופה היפה של השקט והשלווה חלפה לה אך נותרה בי עוד תקווה איך הכל היה יפה רגוע ושונה פתאום הכל כל כך מוזר רק חושב על המחר מקווה שיהיה לי טוב עמוק בפנים שאני לבד עם עצמי ולא רק עם חברים אז מה לעשות מה לעשות שואל את עצמי כל פעם בלילות האם תחזור או לעולם כבר לא תשוב התקופה היפה של השקט והשלווה חלפה לה אך נותרה בי עוד תקווה לאן שלא הולך לא מוצא שום דבר מרגש מרגיש בתוכי תחושה של עצב שורף מסתובב ברחוב לא מבין מה כולם רוצים ושוב נשאר לבדי עם אותם רגעים
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Lior Miara - ליאור מיארה
- Omer Adam - עומר אדם