Hobbyhypokonder

Lyrics
[Refreng] Je er itte fresk hvis je itte er litt sjuk Hobbyhypokonder tel hemebruk Har je vondt foran eller har je vondt bak Kan je bare slappe ta i ro og mak Je er itte fresk hvis je itte er litt sjuk Hobbyhypokonder tel hemebruk [Vers 1] Når je står opp om morran Kjenner je godt etter Om det er noen grunn tel å ta seg fri Har je søvi litt dårlig Og hatt korte netter Da kan je brått få arbesallergi Arbessky er je Je bør vel takke deg Før at du er ænsles Og høller livet i vei [Refreng] Je er itte fresk hvis je itte er litt sjuk Hobbyhypokonder tel hemebruk Har je vondt foran eller har je vondt bak Kan je bare slappe ta i ro og mak Je er itte fresk hvis je itte er litt sjuk Hobbyhypokonder tel hemebruk [Vers 2] Det kjem mye fra lufta Og fra alt en spiser Det fins itte råd å gardere seg Ofte ringe je sjefen Sier det er krise At virusen herje og slit i vei Arbessky er je Je bør vel takke deg Før at du er ænsles Og høller livet i vei [Refreng] Je er itte fresk hvis je itte er litt sjuk Hobbyhypokonder tel hemebruk Har je vondt foran eller har je vondt bak Kan je bare slappe ta i ro og mak Je er itte fresk hvis je itte er litt sjuk Hobbyhypokonder tel hemebruk [Vers 3] Men når sannhet skal sies Trivs je godt i senga Og arbe er oppskrytt, det mener je Så je skylde på ryggen Og får sjukepenga Har je gode dager i ro og fred Arbessky er je Je bør vel takke deg Før at du er ænsles Og høller livet i vei [Refreng] Je er itte fresk hvis je itte er litt sjuk Hobbyhypokonder tel hemebruk Har je vondt foran eller har je vondt bak Kan je bare slappe ta i ro og mak Je er itte fresk hvis je itte er litt sjuk Hobbyhypokonder tel hemebruk Je er itte fresk hvis je itte er litt sjuk Hobbyhypokonder tel hemebruk
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- William Kristoffersen