Im Haiti Tzricha - אם הייתי צריכה

Lyrics
אז אני חוזרת הביתה היה לי יום בחסות הבדידות כי נפגעת אתה רע לעולם כי אתה לא מבין מה אתה כולך מבולבל בין רצוי למנוצל אתה שואל את עצמך למה באת אלי למה המילים שלי קשות לך מדי אל תענה כי את אישה ואני ילד ואני לא סובל את עצמי למה אתה מרגיש כל כך קטן מה ? הכסף שלך לא קונה את הנחת שלי חבל אה.. אתה כל כך מפחד מעומקים שלי אז אל תתקרב אלי אתה יקר לי מדי בשביל לשתוק אולי אם הייתי צריכה שתבוא עד אלי בשעות לא שעות כי קשה לי מדי אם הייתי בוכה לך על החזה תענה לי עכשיו מה היית עושה? אם הייתי צריכה שנברח לכולם בימים לא ימים אני יורקת פה דם אם הייתי שותקת מילה לא יוצאת אהבה שלי מה כבר היית עושה? מה היית עושה? תראי אותו מקליד שעה ורבע החוסר ביטחון שלו עושה לי להתאהב והקטע הכי חזק בו זה שהוא לא באמת אוהב את עצמו ואז זה מתיישב עלי אני פסיכולוגית לנשמה שלו כואב אני אכתוב עליו שירים כמו אנטיביוטיקה ללב אני ארפא אותו הוא מספר לי שהאקסית שלו בדיוק התחתנה והאח שלו הוא הזמר הכי חזק במדינה והלב שלו זהב והנימוסים שלו חלודה ואז עצרנו לשתות ואני עונה לו יש לך אופי של כוכב והאהבה שאתה מציע לי בוודאות תכאב הוא קורא לי אהבה שלי ומכיר אותי מעכשיו אבל בא לי הכל
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Odeya - אודיה