Ne Yazık

Lyrics
["Ne Yazık" için şarkı sözleri] [Bölüm 1] Nasıl olur da ellerim, bir başkasını sevdi? Nasıl ürperebildim bilmem Onun soluğunu içimde duyabildim Nasıl böylesine değişebildim? Nasıl olur da, kendimi mutlu hissettim? Onun kollarında uyudum Nasıl olur da gece sen uzaklarda Senin yokluğunu hiç duymadım [Nakarat] Yazık, yazık bize Asla bir daha yaşanamaz bu aşk Sen orada, ben başka yerde Neden bıraktın sanki ikimizi [Bölüm 2] İnan bana, her şeyden çok seni sevmiştim Elim, kolum, her şeyimdin Ama bir gün sabaha karşı, bırakıp gittin Ve ben seni unutamam sanmıştım [Nakarat] Yazık, yazık bize Asla bir daha yaşanamaz bu aşk Sen orada, ben başka yerde Neden bıraktın sanki ikimizi [Bölüm 3] Nasıl oldu da bu acı, bir gün yok oldu? Ve bеn senin dışında sevdim Kendi dünyamızdan başka yеrde nefes alabildim Ve bir gün geldi ben seni unuttum
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Mehmet Teoman