Gibor - גיבור

Lyrics
היי את לא שלי איך בגללי הלכת ושוב מתגעגע היי את לא שלי לא אל תלכי בלעדייך איך הלב שלי כמו בלונה פארק אני לא מאוזן לא מדיוק אני נחנק מכל מילה שאת שולחת כמו כל משחק אני רק מסתובב ואז נדחק אני נחנק מכל שתיקה עליה את מנצחת הייתי רוצה כך אבל הזמן בחר להשאיר אותך מאחור הייתי בונה לך בית שנלך יחפים פינה באור הייתי נותן לך אבל לא היית לא היית רוצה לחזור לימים שהיינו לא יחד לא לחוד אבל היום אני כבר לא גיבור כבר לא גיבור היי תגידי לי איך בגללי שכחת הזמן שלי בורח היי תקשיבי לי לא אל תלכי בלעדייך איך הראש שלי כמו בלונה פארק אני לא מאוזן לא מדיוק אני נחנק מכל מילה שאת שולחת כמו כל משחק אני רק מסתובב ואז נדחק אני נחנק מכל שתיקה עליה את מנצחת הייתי רוצה כך אבל הזמן בחר להשאיר אותך מאחור הייתי בונה לך בית שנלך יחפים פינה באור הייתי נותן לך אבל לא היית לא היית רוצה לחזור לימים שהיינו לא יחד לא לחוד אבל היום אני כבר לא גיבור כבר לא גיבור הייתי רוצה כך אבל הזמן בחר להשאיר אותך מאחור הייתי בונה לך בית שנלך יחפים פינה באור הייתי נותן לך אבל לא היית לא היית רוצה לחזור לימים שהיינו לא יחד לא לחוד אבל היום אני כבר לא גיבור כבר לא גיבור
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Tamar Yahalomy - תמר יהלומי