Bataklık II

Lyrics
["Bataklık II" için şarkı sözleri] [Giriş] İstanbul Trip olmuş vay [Nakarat: No.1 & Maestro] Şarkılar kaydettik hep bu sikik bataklıkta Ne olursa olsun çıkmadık hiç insanlıktan Yalan ulan tabii, bur'da biz de insanız ya Cehennemde melekler şeytana yataklıkta Şarkılar kaydettik hep bu sikik bataklıkta Ne olursa olsun çıkmadık hiç insanlıktan Yalan ulan tabii, bur'da biz de insanız ya Cehennemde melekler şeytana yataklıkta Şarkılar kaydettik hep bu sikik bataklıkta Ne olursa olsun çıkmadık hiç insanlıktan Yalan ulan tabii, bur'da biz de insanız ya Cehennemde melekler şeytana yataklıkta Şarkılar kaydettik hep bu sikik bataklıkta (Hahahaha) Ne olursa olsun çıkmadık hiç insanlıktan (11) Yalan ulan tabii (Maestro), bur'da biz de insanız ya Cehennemde melekler şeytana yataklıktan [Verse 1: Maestro] Şeytana uyarak parlayanlar Selam, biz bataklıkta batmayanlar Bu çocuklar ölüme yanlayanlar Zarar gelmez, evlat, yarım kalmayandan Sen de sarar, yarana tuz basıp akan kanına Maestro, 11'le fatal Bu gece melekler kapımda bekler Ölüm ensemde olsa da vazgeçmem lan yol yürümekten (Ha) Cesaretim çok bu yürekten Tabutta röveşata döndü direkten Kan gölünün ortasına doğdu bebekler Gelecekten geliyorum Günü göremez kelebekler (Alo) Kelepçeli bur'da bak bilekler (Ya) Cehenneme kombine biletler Ateşi hissederek tutuldu dilekler (Pa-pa-pa-pa-pa-pa) 1-5-5, alo, mahalle hızlı, çeneler daktilo (Alo) Onurunla yaşa genç, sen adil ol Düello komploya döner, katil bol Çünkü Maes los Turcos, locos bandicoot Kapında içi manyak dolu Vito Görürsen şaşırma, evlat, sakin ol Gözler hep kara, görüntüm albino Hayat bi' tiyatro, çalar piyano Zor olsa da vazgeçmeden kaybettik bu sikik bataklıkta parçaları Parlar, parlar zincirim, gözünü kamaştırır hasetten kuduran kancıkların Bozduk çok faça, arkana bakmadan koş! Sarptır bak bu sokakların yargıçları Çıkmadık hiç insanlıktan, bizse içe içe dindirdik çektiğimiz acıları [Köprü: No.1] Yeah (Ya) Yeah (Maestro, Maes) Yeah (Gel, gel, gel, gel!) Sağ [Verse 2: No.1] Üstüme geliyor boyalı duvarlar Viskimi döküyor yere şeytanlar Gözlerimi açar mı ki bu ilaçlar? Bitti sanarken yeniden hep 11 ve Maestro gergin ve chill'iz İyiyiz, içmezsek kendimde değiliz Kardeşler mezarda, içer'de raporlu Yıllarımız sokakta kayboldu, bak 11 sokakta dolaşan siren Ahşap yangın merdiveninden inen "Ne olursa olsun" dedim "hep diren" Hayat kötü baba, çocukları dilendirenden Ölü askerler yürür hep sol-sağ Okulunuzu sikeyim, öğretmediler Dostunu, aileni, kendini kolla Felsefe taş olsa yakıp içecekler Kızıl duman gibi temas yok mu? Yok Heavy machine gun, az sar **** Her seferinde son, her tarafın yol Evin hastane, sokak ve karakol Dert etme sen bizi, siktir git çakal Çok fazla echo var, cort oldu hatal Dünyaya gelmekti en büyük hatan Seni yanlışlıkla vurur, bu hazenler sakar Yalıtımı duvarlara yapıştıramadık ama en azından aylarca yatak yaptık Plastik bardaktan rakı içmeyenden rap dinleme, baltanın sapı Bi' sözüne baktın ruhumun her zaman, **** bi' gelecek yaktım Güvenme kimseye s**** tesine giderken de der "Kader, tatlım" [Köprü: No.1] Bu sikik bataklıkta Yalan ulan tabii, bur'da biz de insanız ya Şarkılar kaydettik hep bu sikik bataklıkta Ne olursa olsun çıkmadık hiç insanlıktan Yalan ulan tabii, bur'da biz de insanız ya Cehennemde melekler şeytana yataklıkta [Nakarat: No.1] Şarkılar kaydettik hep bu sikik bataklıkta Ne olursa olsun çıkmadık hiç insanlıktan Yalan ulan tabii, bur'da biz de insanız ya Cehennemde melekler şeytana yataklıkta Şarkılar kaydettik hep bu sikik bataklıkta Ne olursa olsun çıkmadık hiç insanlıktan Yalan ulan tabii, bur'da biz de insanız ya Cehennemde melekler şeytana yataklıkta
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Maestro
- No.1