Stora

Album cover art for "Stora" by Niello & Emil Heró

Niello & Emil Heró - Pop, Svenska

Stora

0 Plays

Duration: 2:36

View Album

Lyrics

[Intro] Vad vet ni om Canto? [Vers 1: Niello] Yeah Du sa när du och jag är stora När världen blivit stor Tar vi gränsen till Europa och bilar över bron Vi ska vika bort från skolan och brinna inombords Aldrig mera vara rädda timmen efter en lektion Ah, du lovade det kommer att bli bättre När du och dom som mobbar dig blir äldre Med andra vänner Så hälsa tårarna, tänker på refrängen Det kommer nog att ordna sig men fattar hur du känner Du fyllde 18 och och hade maskerad Vi drack Smirnoff Ice, yeah, och levde life, yeah Men tjejen whineade om att hon ville dra Så jag lämna dig för henne på din 18-års dag Men du förlät alltid oavsett vad Du vände uppochned på allt jag lärde mig som barn Du lärde mig att kramas, du lärde mig att va Mitt allra bästa jag krävde aldrig nåt tillbaks [Refräng: Emil Gustafsson] Kommer du ihåg mig? Eller rann jag ut i sanden För att jag inte såg dig? Vi växte isär som man gör Men kommer aldrig glömma dig För du rädda mig från branden Som höll på att ta över mig Men vi växte isär som man gör [Vers 2: Niello] Och nu är du och jag stora och världen som var stor Har bara blivit mindre sen vi bila över bron Jag trodde vi var gjorda för att alltid bo ihop Men du bor kvar vid samma skola där din son börjar bli stor Och jag var med om missfall, förhållandet sprack Vi tänkte ringa ofta men vi tappade kontakt Din syrra somna in, det kom från ingenstans Trots sorgen i familjen har du alltid varit stark Du reste i Europa, men reser med nån annan Och jag tar min passion upp till scenerna från kammarn Och dom som skrattade när jag rappade Sjunger mina låtar för låtarna fastnade Inget är som vi tänkte ifrån start Men det jag lärde mig av dig är det jag lär mitt barn Klart jag saknar när vi växte upp i stan Men du finns kvar i allt jag är och när jag tänker tillbaks [Refräng: Emil Gustafsson] Kommer du ihåg mig? Eller rann jag ut i sanden För att jag inte såg dig? Vi växte isär som man gör Men kommer aldrig glömma dig För du rädda mig från branden Som höll på att ta över mig Men vi växte isär som man gör Kommer du ihåg mig? Eller rann jag ut i sanden För att jag inte såg dig? Vi växte isär som man gör Men kommer aldrig glömma dig För du rädda mig från branden Som höll på att ta över mig Men vi växte isär som man gör

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Niello
  • Emil Heró
  • Canto