Outro

Lyrics
Language:
[Outro] Κανονικά τώρα θα 'πρεπε να ευχαριστήσουμε κάποιος Ή να κραξουμε κάποιος άλλους Αλλά τελικά πάντα στο τέλος ενός ονείρου σου 'χουνε μείνει τα καλά ή αυτά που θέλεις να θυμάσαι Γι' αυτό και εμεις λοιπόν αντί να ρίξουμε νερο στο κρασί μας Το πίνουμε όλο στην υγεία σας Και θα τα ξαναπούμε συντομα Κάπου αλλού αφού έτσι διάλεξα να ζω
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
Credits Not Found