Wala Bahebak - ولا بحبك

Album cover art for "Wala Bahebak - ولا بحبك" by Nawal El Zoghbi - نوال الزغبي

Nawal El Zoghbi - نوال الزغبي - Pop, Middle East

Wala Bahebak - ولا بحبك

1 Plays

Duration: 3:50

View ArtistView Album

Lyrics

[المقطع الأول] أنا ليه زاد إهتمامي؟ ضعفت وجتلك ليه؟ ‫مش كنت حلفت لأذلك مهما حصلك إيه! من أول ما الناس قالوا إن أنا فعلاً وحشاك ما إستنيتش أسمع منهم، فجأة لقيتني معاك أنا ليه زاد إهتمامي؟ ضعفت وجتلك ليه؟ ‫مش كنت حلفت لأذلك مهما حصلك إيه! من أول ما الناس قالوا إن أنا فعلاً وحشاك ما إستنيتش أسمع منهم، فجأة لقيتني معاك [اللازمة] بحبك إيه! ولا بحبك بقالك فترة مش باين، قلقت عليك واحشني ده إيه! يا أخي ده بعدك لكن عارفاك مافيش غيري اللي يسأل فيك [المقطع الثاني] بضحك على روحي وبعمل نفسي أنا مش عايزاك مع إني ما سيبتش فرصة عشان أرجع وياك الله يجازيكي يا عزة نفسي ظلمتيني كنت في أيام البُعد بكابر على عيني [اللازمة] بحبك إيه! ولا بحبك بقالك فترة مش باين، قلقت عليك واحشني ده إيه! (آه) يا أخي ده بعدك لكن عارفاك مافيش غيري اللي يسأل فيك [المقطع الأول] أنا ليه زاد إهتمامي؟ ضعفت وجتلك ليه؟ ‫مش كنت حلفت لأذلك مهما حصلك إيه! من أول ما الناس قالوا إن أنا فعلاً وحشاك ما إستنيتش أسمع منهم، فجأة لقيتني معاك [جسر] بحبك آه، أنا بحبك ولو حتى يلوموني الناس هيحصل إيه؟ رجعت إزاي ما بسألشي ماهو الصح إني أكون جنب اللي قلبي شاريه [المقطع الأول] أنا ليه زاد إهتمامي؟ ضعفت وجتلك ليه؟ ‫مش كنت حلفت لأذلك مهما حصلك إيه! من أول ما الناس قالوا إن أنا فعلاً وحشاك ما إستنيتش، ما إستنيتش، ما إستنيتش أنا ليه زاد إهتمامي؟ ضعفت وجتلك ليه؟ ‫مش كنت حلفت لأذلك مهما حصلك إيه! من أول ما الناس قالوا إن أنا فعلاً وحشاك ما إستنيتش أسمع منهم، فجأة لقيتني معاك [الخاتمة] بضحك على روحي وبعمل نفسي أنا ليه زاد إهتمامي؟ إهتمامي، إهتمامي ‫مش كنت حلفت لأذلك! الله يجازيكي يا عزة نفسي ظلمتيني

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Hany Abdel Karim - هاني عبد الكريم
  • Ramy Sabry - رامي صبري