Eliten

Lyrics
[Intro] Ch-Ch-Chase [Vers 1] Yeah, jag är bäst i år Stängt ner varje stad jag haft spelning på Jag och akhi är i Mexiko Så om jag köper nåt, jag köper två, för han var med mig då Och de vet det är fakta, glömt hur man skrattar Hjärtat är is som jag kom från Alaska Flaska på flaska Tänder upp en OS-fackla för att dämpa smärtan [Brygga] Sett många vända, det är pinsamt Så jag håller mig till min kant För jag skulle aldrig göra så Kan inte ändras för en prislapp [Refräng] För vi är traumatiserade, men se oss vi segrade (Ah) Truppen är enad, re, om jag sagt nåt, jag menar det (Ah) Vi är eliten, kan inte leva på falska meriter (Ah, yeah) Spränger mätarn på bilen Aa, det känns skönt, men min själ, den är sliten [Vers 2] Det här är mer än en sång, min penna gör konst Varit samma sen noll, kan inte ändras för nån Och när dom ser mig komma, då de hälsar från långt Om min brorsa var här, vet han skulle va stolt Jag och bro på cross, sa till honom "Det är få som oss" Så dom hatar för vi är på topp, got the streets on lock Wannabes, dom vill bli som oss, CEO, jag kan bli din boss För vi gått loss, det är för sent för och sätta stopp Eget race, kör mitt egna lopp Dom säger "Du är inte samma längre" Men det är så det brukar låta när du klarar komma längre bort [Refräng] För vi är traumatiserade, men se oss vi segrade (Ah) Truppen är enad, re, om jag sagt nåt, jag menar det (Ah) Vi är eliten, kan inte leva på falska meriter (Ah, yeah) Spränger mätarn på bilen Aa, det känns skönt, men min själ, den är sliten För vi är traumatiserade, men se oss vi segrade (Ah) Truppen är enad, re, om jag sagt nåt, jag menar det (Ah) Vi är eliten, kan inte leva på falska meriter (Ah, yeah) Spränger mätarn på bilen Aa, det känns skönt, men min själ, den är sliten
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Naod