Ana Tbaani? - أنا تبعني؟

Nancy Ajram - نانسي عجرم - Pop, Middle East
Ana Tbaani? - أنا تبعني؟
0 Plays
Duration: 2:56
Lyrics
[المقطع الأول] كده تخلّي حبيبي الناس تيجي تقولّي "ده سابِك ليه؟" وللدرجة بقت حكايتنا مش فارقة؟ عملتلك إيه؟ أنا تبعني؟ وتكسر قلبي، توجعني؟ وعودك فين؟ كده نسيتها؟ وطوبتي خلاص كده رميتها؟ باقيلك مين؟ [اللازمة] حرام عليك، حرام مش بُعدي ده انتقام؟ (آه) في وداع من غير سلام؟ ليه تأذيني؟ خلّصني من العذاب معقولة ظني خاب؟ طوِّلت في الغياب وعلى عيني، على عيني [المقطع الثاني] أموت يعني؟ عشان ترتاح تضيعني؟ كده مبسوط؟ في إيه حصلك؟ أكيد في حد بيضلك، بقيت جبروت أنا أمِنتك، وعُمري في يوم ما خوِّنتك، ما تخسرنيش في سوء نيّة، أنا صعبان أوي عليّا، ما تصدمنيش [اللازمة] حرام عليك، حرام مش بُعدي ده انتقام؟ (آه) في وداع من غير سلام؟ ليه تأذيني؟ خلّصني من العذاب (عذاب) معقولة ظني خاب؟ (آه) طوِّلت في الغياب وعلى عيني يا عيني
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Tamer Hussein - تامر حسين
- Walid Saad - وليد سعد