Livet i VHS

Lyrics
[Intro Oral Bee] Yeah... La oss mimre litt La VHS-bildene flimre litt Tidsmaskinen...Big Beezy...Pimp Lo...Kholebeatz [Vers Oral Bee] Ruller i en Foreigner som Lou Gramm Og tempoet det er slow som en Screw-jam Kholebeatz, Mr. Pimp - what it do, fam? Tok en tidsmaskin til 1987...damn Husker da jeg så verden gjennom viewmasters MJ dunka ut av boomblasters Hadde Lynvingen samla i en stabel Så på wrestling på Janco Kabel Sank dypt ned i sekken fra sacco Tok noen flykicks, var hypp på nunchako Spiste ikke taco, gikk for grilla kylling I '88, da fikk jeg min første fylling Slurpa på den brusen fra Fontana Og det lå He-Man-figurer under grana For en tid å være i live Verden den fikk farger - vanskelig å beskrive [Vers 2 Mr. Pimp-Lotion] Jeg digga hiphop med heavy bass Så Fletch på video med Chevy Chase Halve hooden var medlem av Klanen Bengt Eriksen herja på banen Reidar, Bitten, Bettan og Hanne Jørn Hoel? Mest sexy i landet Taggart og Rosewood, Randi og Ronny Ricardo og Sonny, Stig M. og Tonny Ahh, for en crazy tid Husker Frederic Hauge ble busta med weed Modern Talking de solgte til gull Og ozonlaget? det var visst fullt av hull Vi digga Star Wars, følte meg som Han Solo (Back in the 80's har jeg hørt du var "the man", LoLo?) Jeg var Oppsals Tony Hawk Hørte "Boyz-N-The Hood" på min Sony Walkman...
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Mr. Pimp-Lotion
- Oral Bee
- Kholebeatz