1ini öldürmek niçin kötüdür?

Lyrics
["1ini öldürmek niçin kötüdür?" için şarkı sözleri] [Giriş: Motive] Taşıyamiy'cağım zorluklar var Taşıyamam gibi, buluttan ağır Başa geldi hep zorluklar Dar geldi bu konutlar Taşıyamiy'cağım zorluklar var Taşıyamam gibi, buluttan ağır Başa geldi hep zorluklar [Verse: Motive & Ulus Baker] "Pes edeyim" deme, yolun daha var Eksik olmadı bi' havadan kar Çocukken bugünler hayal, ah Nası' gerçek ki şu an? Acıtamiy'cağın yerler var Ve açamiy'cağın yaralar var Kapatamiy'cağın yaralar gibi her derdin ipucu var Yeni "merhaba" bu "elveda"lar Kafan neşeden aşağı almaz Gerek aileme ayırmam vakit Şüpheliyim sağlığımdan Ben söylerim, sokak ağlar Geziyorum varoşları ağır ağır Sana gerek yok, bu benim kavgam (Iı, hiç kimseyi sevmek zorunda değil) [Çıkış: Motive & Ulus Baker] Zorluklar Taşıyamiy'cağım zorluklar Sana gerek yok, bu benim kavgam Sana gerek yok, bu benim kavgam Taşıyamiy'cağım zorluklar var (Uh-uh, uh-uh) Başa geldi hep zorluklar "Pes edeyim" deme, yolun daha var Birisini öldürmem ne demektir bir eylem olarak? Niçin kötüdür?
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Motive
- Pango