Verliezen

Lyrics
Songtekst van Mani – "Verliezen" ft. D-Double …clout ik laat je chillen daar bij Jezus in de [?] 'k Hou niet van verliezen, de wereld blijft me teasen Af en toe dan wil ik squeezen Dit is een snippet. De volledige songtekst van Mani – "Verliezen" ft. D-Double is hier zo spoedig mogelijk beschikbaar. Stay tuned!
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
- Writers
- MocroManiac
- D-Double
- Whiteboy