Hayiti Omeret - הייתי אומרת

Lyrics
הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי נותנת סימן בליבו ?אבל איך הייתי אומרת לו: די הייתי אומרת לו: עוד וכל שתיקותיו צועקות בידי עד מאוד הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי נותנת סימן בליבו ?אבל איך הייתי אומרת לו: די הייתי אומרת לו: עוד וכל שתיקותיו צועקות בידי עד מאוד הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי נותנת סימן בליבו ?אבל איך הייתי אומרת לו: די הייתי אומרת לו: עוד וכל שתיקותיו צועקות בידי עד מאוד הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך {גשר} הייתי אומרת לו: הן הייתי אומרת לו: לא עיני, איך גוֹוע האור בשתיהן לצילו הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך הייתי תכולה ויפה הייתי תכולה ויפה
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Matti Caspi - מתי כספי
- Idit Chachmovitz - ’עידית חכמוביץ