Ich Liebe es - إيش ليبي إس

Marwan Pablo - مروان بابلو & A.L.A (TUN) - Rap, North Africa
Ich Liebe es - إيش ليبي إس
29K Plays
Lyrics
[اللازمة: مروان بابلو] حقودين في الأرجاء عايزينّي أخسر (هه، إزاي؟) صناعة كلها شياطين ما فيهاش أصحاب (حاب-حاب) كلها بتغار، غار-غار، قعدتكو نفاق وأنا سقطت السقف، I pulled a whip (Skrt) [المقطع الأول: مروان بابلو] إصرف ما في الجيب يأتيك ما في الغيب ضحكوا عليك آزميلي، مش هتلاقي حد غيري ما أبيعش روحي آسف أنا أفضَّل إني أ-Keep it سِبتلهم مصنع عيش ولسه عينيهم على رغيفي وأول ما شيطاني بيحضر تلاقي الحالة دي بتجيلي سألتني عليك بإيه؟ قُلتلها غصب عني Ich liebe es Believe it Drip fun تشكيلي CK تحت الـ Diesel Dressing Atelier بركة زميلي شبه Gen Z وتسعيني Drive so fast لو ليكي DM في نفسي، ما فيش وقت لـ Invest [اللازمة: مروان بابلو] حقودين في الأرجاء عايزينّي أخسر (خسر-خسر-خسر) صناعة كلها شياطين ما فيهاش أصحاب (حاب-حاب) كلها بتغار، غار-غار، قعدتكو نفاق وأنا سقطت السقف، I pulled a whip [المقطع الثاني: علاء] أستناك في Zoné Dopeboy جاي من L'ghetto ناس Fucked up في حومتي ما مشينيش للـ Bureau Two chains لي في كرومتي نموتيڤيك، I'm hero باقي ما نسيتش شكوني بديت من تحت الـ Zero Representing بشرمن الفضاء خدمنا ونجحنا ما جاش من فراغ كتب ربي قدر وقضاء حتى كي عشنا خطر وÇa va كله Ça passe Keep it for real صوتي في الـ Casque بابلو في الـ Beat [اللازمة: مروان بابلو] حقودين في الأرجاء عايزينّي أخسر (هه، إزاي؟) صناعة كلها شياطين ما فيهاش أصحاب (حاب-حاب) كلها بتغار، غار-غار، قعدتكو نفاق وأنا سقطت السقف، I pulled a whip [الخاتمة: مروان بابلو] إيه، عايشين ع الحافة، بنصحو قبل المنبه سهل أجيبها ومش صعب إني أكمِّل الموج عالي في وشي وأنا بقبِّل ما بكدبش بس ممكن أخبّي بيجوا ويمشوا وما فيش وقت إني أثبِّت كام واحد فيكو شافنا؟ كام واحد شكك؟ بخسر في الصمت فـ نجاحي بيسكِّت
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Marwan Pablo - مروان بابلو
- A.L.A (TUN)