La ploma de perdiu

Lyrics
Si n'hi havia tres ninetes Lumberbigudí, bigudon, dondeta Lumberbigudí, bigudeta, don Que totes tres brodaven seda Lumberbigudí, lumberbigudon Lumberbigudí, bigudeta, don Lo fill del rei s'hi passejava Ja els en demana un bri de seda -Què en voleu fer del bri de seda? -El vull per fer una llaçadeta -Per què en voleu la llaçadeta? -Per agafar una perdiueta -Per què en voleu la perdiueta? -Per arrancar-li una plometa -Què en voleu fer de la plometa? -Hi vull escriure una carteta -Què en voleu fer de la carteta? -Vull enviar-la a l'amoreta -Què en voleu fer de l'amoreta? -Vull fer-li una abraçadeta
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
Credits Not Found