Vill du se en stjärna

Album cover art for "Vill du se en stjärna" by Mange Schmidt

Mange Schmidt - Pop

Vill du se en stjärna

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

[Intro] Ey, ey, ey, uh [Vers 1] När jag steppar in på jamet, fy fan vad folk glor Dom checkar in min stil och mina gyllene skor Jag svävar till en gyllene ton Jag slår mig ner i min gyllene tron Jag ba' chillar baby Och jag menar inget illa lady Om jag skulle kunna träffa dig vid entrén sen? Ba' säg en tid, 'kej? Men först kan vi njuta av min glans Jag tror det lutar åt en dans För jag gillar det som DJ:n snurrar Funkar på svennar, funkar på turrar Och det är så vi gör det här på klubben Alla hatare kan vända i dörren Så känn basen och känn min musik Full gas sen och känn mitt beat [Refräng] Vill du se en stjärna, se på mig Om du gillar det här, ba' ta med din tjej Och diggar du min steez, kompis res på dig Äh, vi körde en repris som en retrogrej Vill du se en stjärna, se på mig Om du gillar det här, ba' ta med din tjej Och diggar du min steez, kompis res på dig Och digga denna kis, jag är fet-okej [Vers 2] När jag steppar in på klubben, fy fan vad folk glor Dom undrar hur jag lever och dom undrar var jag bor Dom undrar hur jag blev så stor Jag gjorde Glassigt och Giftigt, vad tror du bror? Avundsjuka typer, jag talar ut Varje dag, för det ligger i min natur Det spelar ingen roll om din gangsterbrud har barnbidrag Hon är ändå skruvad Så jag vet att du förstår Svenne vad, svenne vem behöver gömma sig i år? Inte jag, för jag har det bra va Tick tack, tick tack, jag är tillbaka Du och jag dansar sista tangon Kom om du vill nåt, checka min framgång Så när du frågar dig vem han e Lyssna på Håll Käften del III [Refräng] Vill du se en stjärna, se på mig Om du gillar det här, ba' ta med din tjej Och diggar du min steez, kompis res på dig Äh, vi körde en repris som en retrogrej Vill du se en stjärna, se på mig Om du gillar det här, ba' ta med din tjej Och diggar du min steez, kompis res på dig Och digga denna kis, jag är fet-okej [Vers 3] När jag steppar in på festen, fy fan vad folk glor Son, dotter, far och mor Hela familjen samlas Vita och svarta, familjen blandas Det är så jag vill ha det brush Vi bytte till Obama från Bush Det här är nya tider Det är därför jag glider i dyra svider Jag skiter i vår konjunktur Först Petter, sen Ken, sen kom min tur Så dissa mig gärna, det är helt okej Men vill du se en stjärna, se på mig [Refräng] Vill du se en stjärna, se på mig Om du gillar det här, ba' ta med din tjej Och diggar du min steez, kompis res på dig Äh, vi körde en repris som en retrogrej Vill du se en stjärna, se på mig Om du gillar det här, ba' ta med din tjej Och diggar du min steez, kompis res på dig Och digga denna kis, jag är fet-okej [Outro] Ha, ha Mange Schmidt och Saska, vi gör det igen 2009, på väg till 2010 Stort tack till AP, ni vet vad jag menar Respekt, vi ses

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found