Vem É Han

Lyrics
[Intro: Adiam] Vad? Hur? När? Nu [Vers 1: Mange Schmidt & Adiam] Vem e han som kommer i en öppen bil Med Mogge och Adiam och Sleepy i Och Saska och alltid en gangstertjej Bredvid sig och gör sin gangstergrej? Vem e han som rullar genom svenneland? Som gör det som ingen annan kan Och som ror sina projekt i land En man som kommer med en öppen famn Vem e han? Han verkar va en skön typ På micken har han jävligt skönt flyt Och han har verkar ha det uppstyrt När det regnar vecklar han upp paraplyt Vem e han? Det e någonting bekant med hans fejja Hmm, intressant Jag e säker på att jag har sett han nånstans Om jag vore tjej skulle jag fråga chans Vem e han? Jag har så jävla svårt att fatta Men var det inte han som släppte en platta? Greatest Hits, fett underskattad Som slet ut min jävla slipmatta Vem e han? Det e som magi på micken Som en trollkarl med dom bästa tricken Han har varit med sen '83 När HIV hette HTLV-III [Refräng: Mange Schmidt & Adiam] Vem e han som e så jävla het och bra? Jag måste bara få veta vad Han heter innan jag blir sur Och snälla du, kan du berätta hur Han gör det så jävla bra, awesome? För det har jag alltid undrat vem Han heter Mange len, glöm inte det Jag heter Mange len, glöm inte det [Vers 2: Mange Schmidt & Adiam] Vem e han som har så jävla sexig ton i rösten? Han verkar vara en på miljonen Som har den där knastriga Stämman och släpper på Razzia Vem e han som glider i en glassig svid? Det svider för han e så pass likvid Den chillar, verkar ha ett nice liv Jag gillar hans Miami Vice-stil Vem e han? Alla verkar uppskatta Alla verkar faktiskt uppfatta Vad han säger och när han gör det Säger han det högt så att alla hör det Vem e han som spelas på radio Älskad av kvinnor som Fabio? Fansen flockas i högar Han e till och med älskad av bögar Vem e han som inte e en homofob Som inte e rädd för din garderob Som inte har någon CP-skräck Så han får automatiskt mer respekt? Vem e han som inte har nån blattenoja? Ny skit jämt, ingen papegoja Han verkar vara min typ av grabb Avslappnad även när han e snabb [Refräng: Mange Schmidt & Adiam] Vem e han som e så jävla het och bra? Jag måste bara få veta vad Han heter innan jag blir sur Och snälla du, kan du berätta hur Han gör det så jävla bra, awesome? För det har jag alltid undrat vem Han heter Mange len, glöm inte det Jag heter Mange len, glöm inte det [Vers 3: Mange Schmidt & Adiam] Vem e han? Så snabb att det hände nyss Så om du inte hänger med, bör du va tyst Och bara lyssna Som ett frågetecken, bara va? Vem e han? Det e fan mystik Han borde fan ha pris för sin lyrik Jag älskar den här äkta hiphop-musiken Va? E inte plattan släppt i butiken? Vem e han? Jag gör vad som helst Sätter mig i bilen och kör var som helst Mitt i natten, spelar ingen roll Jag vägrar stanna för en vägkontroll Vem e han? Jag måste få veta det nu i ett nafs Snälla, inget mer strul, inget mer tjafs Nu, ta ett beslut och säg vem han e Fan, snälla sjung ut [Stick: Mange Schmidt & Adiam] Vem e han? Jag e han som du önskar att du va I en keps och en tröja med luva Om du har titeln, kommer jag snuva Dig på dig på den När då? Just nu, va Jag e han som du önskar att du va I en keps och en tröja med luva Om du har titeln, kommer jag snuva Dig på dig på den När då? Just nu, va Vem e han? [Refräng: Mange Schmidt & Adiam] Vem e han som e så jävla het och bra? Jag måste bara få veta vad Han heter innan jag blir sur Och snälla du, kan du berätta hur Han gör det så jävla bra, awesome? För det har jag alltid undrat vem Han heter Mange len, glöm inte det Jag heter Mange len, glöm inte det [Refräng: Mange Schmidt & Adiam] Vem e han som e så jävla het och bra? Jag måste bara få veta vad Han heter innan jag blir sur Och snälla du, kan du berätta hur Han gör det så jävla bra, awesome? För det har jag alltid undrat vem Han heter Mange len, glöm inte det Jag heter Mange len, glöm inte det
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Mange Schmidt