Sista Tangon

Album cover art for "Sista Tangon" by Mange Schmidt & Masayah

Mange Schmidt & Masayah - Pop

Sista Tangon

1 Plays

View Album

Lyrics

Language:

[Vers 1: Mange Schmidt] Du minns det också, första gången Som vi träffades, slutade med hångel Men det blev krångel direkt, jag var inte perfekt Jag blev fan ta mig helt jävla knäckt Och sen när det visa sig att du hade läckt Om oss två till hela min tjocka släkt Då blev jag helt förstörd Medans du parta på helt oberörd Du sket i mig och hur jag kände Men snacka skit om mig till dom jag kände Och det värsta va att du frossade När du hade mitt hjärta och krossa det Men fuck you, nu är det fan du som ska få känna på hur jävla kul Och hur ont det gjorde att bli lämnad ensam Om du inte fattar än, här kommer känslan [Refräng: Masayah] Jag är bara trött på läget Jag är bara trött på dig Allting har vart förgäves Nu satsar jag allt på mig Jag är bara trött på läget Jag är bara trött på dig Allting har vart förgäves Nu satsar jag allt på mig [Vers 2: Mange Schmidt] Okej, du börjar kanske fatta vibben? Jag har ett fast grepp om örsnibben Jag håller dig där som en säkerhet Så jag är säker på att jag har din uppmärksamhet Du kan inte smita längre Även om jag vet att du vill förtränga det Så är det fan över Du är precis allting som jag inte behöver Det är bäst om du och jag aldrig mer träffas Av dom keffa personer jag träffat, är du keffast Och även om du anses vara attraktiv Har ditt sätt gett mig ett helt fucked upp liv Men åter till källan av min melodi Min tid är nu och din tid är förbi Kom inte till mig sen och böna och be För jag har vuxit som person och artist, yeah [Refräng: Masayah] Jag är bara trött på läget Jag är bara trött på dig Allting har vart förgäves Nu satsar jag allt på mig Jag är bara trött på läget Jag är bara trött på dig Allting har vart förgäves Nu satsar jag allt på mig [Stick: Masayah] Du kan gå nu Jag säger som så, att du kan gå och leva ditt liv Gå härifrån nu Jag har fått nog av dig, är trött på att du lägger dig i Du kan gå nu Jag fatta aldrig att det blev så här Så Mange, kan du säga som det är? [Vers 3: Mange Schmidt] Vi hade våra stunder du och jag ibland Men dom kan jag räkna på min vänstra hand Vi hade nånting bra, du och jag på g Men jag orka inte med att du alltid va sned För du skulle va en källa till inspiration Men du ville bara gnälla och din irritation Växte och till slut hade allting pajat Kanske kan du haja? Sjung för dom Masayah [Refräng: Masayah] Jag är bara trött på läget Jag är bara trött på dig Allting har vart förgäves Nu satsar jag allt på mig Jag är bara trött på läget Jag är bara trött på dig Allting har vart förgäves Nu satsar jag allt på mig [Refräng: Masayah] Jag är bara trött på läget Jag är bara trött på dig Allting har vart förgäves Nu satsar jag allt på mig Jag är bara trött på läget Jag är bara trött på dig Allting har vart förgäves Nu satsar jag allt på mig

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Masayah