Gin & Jos

Album cover art for "Gin & Jos" by Mange Schmidt

Mange Schmidt - Rap

Gin & Jos

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

[Intro] Eh, eh, Mange Schmidt Äntligen så är den här mamma Birkastan, Vasastan, Odenplan, S:t Eriksplan [Vers 1] Med så mycket drama här i Birkastan Är det svårt att va Mange Schmidt, men jag är van Och jag, på nåt jävla sätt Lyckas alltid göra allting rätt, alltid fett Kan jag kicka lite rhymes för mina boys? Och tjäna lite cash och ha skoj? Så festen rullar på, för min farsa är ute och min morsa likaså Jag har brudar i mitt vardagsrum och dom stannar kvar För ingen kommer dra förrns det blir en ny dag Så vad ska du göra nu? Hela fickan med kondomer och nu ska vi ha det kul Så släck alla lampor och stäng dörr'n Desto bättre ju förr Och vi slår på en puka till detta Jag lättar din BH och vi börjar svettas [Refräng] Åker ner på stan, slår en feting Dricker min gin och jos (softar) (Med deg på min hjärna, på min hjärna har jag deg) Åker ner på stan, slår en feting Dricker min gin och jos (softar) (Med deg på min hjärna, på min hjärna har jag deg) [/p] [Vers 2] Nu när jag har lite Seagram's Gin Och alla har sitt glas, men inte pröjsat in Sån här typ av skit händer varje dag Du måste ha ditt, men det måste också jag Allt är grymt när du lyssnar till MAG Kultiverande musik som fångar in de Som lyssnar, till alla till alla ord som jag kläcker Blandar upp en god drink som knäcker Och börjar stöta på hon du vet Christina Hon som brukar va kvarterets egna slyna 35 grader varmt när jag bad henne sluta Softa med det där, fan det känns som du prutar Sluta, när jag hänger med mitt gäng, lite bäng Aight, jag ba' [Refräng] Åker ner på stan, slår en feting Dricker min gin och jos (softar) (Med deg på min hjärna, på min hjärna har jag deg) Åker ner på stan, slår en feting Dricker min gin och jos (softar) (Med deg på min hjärna, på min hjärna har jag deg) [Vers 3] Senare men samma dygn Kom Saska förbi med en flaska och var dyng Och en fet jävla spliff Och förändrade läget så man inte kändes stiff Jag var tvungen och softa och sätta mig ner Tanqueray och gräs, fan jag pallade inge mer Men det finns ingen stopp, så jag reste mig upp Och Saska hade med sig massa brudar i trupp För min skull, jävligt schysst kan man tycka Men när jag bjuder till, ska du ha förtjänat din lycka Bli inte upprörd, det är som det är Jag drar och du får inte följa med [Refräng] Åker ner på stan, slår en feting Dricker min gin och jos (softar) (Med deg på min hjärna, på min hjärna har jag deg) Åker ner på stan, slår en feting Dricker min gin och jos (softar) (Med deg på min hjärna, på min hjärna har jag deg) [Refräng] Åker ner på stan, slår en feting Dricker min gin och jos (softar) (Med deg på min hjärna, på min hjärna har jag deg) Åker ner på stan, slår en feting Dricker min gin och jos (softar) (Med deg på min hjärna, på min hjärna har jag deg)

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found