Widah Ammalo - ودي عاملة

Album cover art for "Widah Ammalo - ودي عاملة" by Mai Kassab - مي كساب

Mai Kassab - مي كساب

Widah Ammalo - ودي عاملة

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى [قبل اللازمة] ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك مش بيقولوا اللي ربى بقى خير من اللي إشترى [اللازمة] ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى [بعد اللازمة] ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك مش بيقولوا اللي ربى بقى خير من اللي إشترى [المقطع الثاني] أنا سهل عليا أسيبك لكن واخداك على عيبك أنا سهل عليا أسيبك لكن واخداك على عيبك من غير حتى ما تتكلم بفهم على طول ألاعبيك أنا سهل عليا أسيبك لكن واخداك على عيبك أنا سهل عليا أسيبك لكن واخداك على عيبك من غير حتى ما تتكلم بفهم على طول ألاعبيك [قبل اللازمة] ده أنا سايباك إمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك مش بيقولوا اللي ربى خير من اللي إشترى [اللازمة] ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى [بعد اللازمة] ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك مش بيقولوا اللي ربى بقى خير من اللي إشترى [الخاتمة] ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Nasser Elgeel - ناصر الجيل
  • Mahmoud El Khayami - محمود الخيامي
Producers
  • Ahmed Adel - أحمد عادل
Mastering Engineer
  • Yasser Anwar - ياسر أنور
Lyricist
  • Nasser Elgeel - ناصر الجيل
Composer
  • Mahmoud El Khayami - محمود الخيامي