Widah Ammalo - ودي عاملة

Lyrics
ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى [قبل اللازمة] ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك مش بيقولوا اللي ربى بقى خير من اللي إشترى [اللازمة] ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى [بعد اللازمة] ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك مش بيقولوا اللي ربى بقى خير من اللي إشترى [المقطع الثاني] أنا سهل عليا أسيبك لكن واخداك على عيبك أنا سهل عليا أسيبك لكن واخداك على عيبك من غير حتى ما تتكلم بفهم على طول ألاعبيك أنا سهل عليا أسيبك لكن واخداك على عيبك أنا سهل عليا أسيبك لكن واخداك على عيبك من غير حتى ما تتكلم بفهم على طول ألاعبيك [قبل اللازمة] ده أنا سايباك إمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك مش بيقولوا اللي ربى خير من اللي إشترى [اللازمة] ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى بقى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى [بعد اللازمة] ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك ده أنا سايباك تمشي براحتك بس هترجعلي لوحدك مش بيقولوا اللي ربى بقى خير من اللي إشترى [الخاتمة] ودي عاملة عشان تعملها في إيه في الدنيا جرى جاي تقولي نسيتني طب حبيت مين يا ترى
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Nasser Elgeel - ناصر الجيل
- Mahmoud El Khayami - محمود الخيامي
- Producers
- Ahmed Adel - أحمد عادل
- Mastering Engineer
- Yasser Anwar - ياسر أنور
- Lyricist
- Nasser Elgeel - ناصر الجيل
- Composer
- Mahmoud El Khayami - محمود الخيامي