Lama - למה

Lyrics
Language:
[X2 אינטרו / פזמון] למה הוא הרס אהבתינו למה כחלום היתה לשנינו למה הכל נגמר וכבר איננו למה [בית 1] ימים יפים לילות שלמים של אהבה ובילויים עכשיו זה עבר הכל כבר נגמר חי לבד עם מה שנותר שובי ילדה אל הימים בהם היינו אוהבים [בית 2] רוצה לשכוח רוצה לשכוח את הכל לישון לבד לישון לבד פה לא יכול בואי ילדה בואי אני כבר לא יכול [בית 3] בגדת בי עם חברי את עולמי הרסת לי אך אם תחזרי אשכח זאת אני ואתן את נשמתי שובי ילדה אל הימים בהם היינו אוהבים [בית 4] צועק בכאב אך אינך עונה לי הלב כואב הלב נשבר אנא חיזרי כבר מוותר מזאת האהבה נשבר לי [X2 פזמון] למה הוא הרס אהבתינו למה כחלום היתה לשנינו למה הכל נגמר וכבר איננו [אאוטרו] הוא הרס אהבתינו הוא רמס את חלומינו הכל נגמר וכבר איננו
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
- Writers
- Lior Narkis - ליאור נרקיס