Ild og vann i IV

Lyrics
Han var lang og tynn og gikk med slips og sto i losjen Mens hun var god og rund og sto i verre ... Sammen var de ild og vann som bare mann og kvinne kan Det æ'kke helt uvanlig det derre Når du ikke bor i første eller annen eller tredje Men i fjerde For ute gikk de pent og forsiktig Og vannet blomstene på sin altan En dag så dro han slipset sitt litt strammere rundt halsen Enn han burde og var ikke til å redde Gubben nedenunder hadde hørt litt bråk og dunder Men frua sa: «Vi ha'kke noe med det! Vi som ikke bor i fjerde eller første eller annen Men i tredje.» For ute gikk de pent og forsiktig Og vannet blomstene på sin altan Vaktmester'n ble varsla. Men han gjorde ingen tingen For han syns at folka plager'n hele da'n Når det blir for ille så går'n ganske lugnt og stille ut Og ingen veit hvor det blir a' n Og så bo'kke han i tredje eller fjerde eller første Men i annen For ute gikk de pent og forsiktig Og vannet blomstene på sin altan Vel. enka hun gikk nedenom og hjem til mor' og faren sin I første og begynte å børste Børste nokså skikkelig på alt det som var drikkelig Og hvem som har skylda? Det spørs det Det kan være noen i annen eller tredje eller fjerde eller første For ute gikk de pent og forsiktig Og vannet blomstene på sin altan Ja, han var lang og tynn og gikk med slips og sto i losjen Mens hun var god og rund og sto i verre ... Sammen var de ild og vann som bare mann og kvinne kan Det æ'kke helt uvanlig det derre Når du ikke bor i første eller annen eller tredje Men i fjerde
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...