Roshetta - روشتة

Album cover art for "Roshetta - روشتة" by Lege-Cy - ليجي-سي

Lege-Cy - ليجي-سي - Rap, Egyptian - مصري

Roshetta - روشتة

9K Plays

Duration: 1:47

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[المقطع] أنا إيدي بره الليلة، ما تسألنيش ليه زمان كان فينا خير بس بقيت زي ما إنتَ شايف حيطان بتميل وأنا نايم مصالح سايحة بدون فوايد كل إللي عوزته ما كنش باين بس مش بزايد يلا بناقص سحابة نجوم لفوق باصص لو هتعوم أنا طالع لو هتلوم أنا قاصد لو هتعوزه، إدفع سعره ‫فك ضغطه، دوسله Enter دي خصلة عايزها تنضف إنسى فكك مش هيحصل مش هتنسى، مش هتنسى مهما تحرق مهما تضرب ما بقاش هاممني، عندي حالة لما تحضر مش هتخلص حاجه تحصل، تبقى نقلة في يوم وليلة ننام ونصحى مش هنبكسل لما نكبر مالينا هم ولسه بنضحك حبة ملح، فوق الجرح حتى الرد على البارد، بارد ما تعذرنيش لو نسيتك ما تسامحش أنا مش فاكر أنا مش فاكر مية مية كله بونو ‫جاي جاي زي Tomorrow بوسع وسع زي الأفق مهما يدورو يلفوا جوا الطرق لا بلت ولا بعجن ع الهادي مش مستعجل ع الصامت أنا بعمل جينا الدنيا نتكعبل Shame on me, shame on you Shame on me, shame on you Shame on you ‫دنيا مش سالكة ومش عايزانا Pure ‫مش هتنضف حتى لو السما تمطر Perfume في مساعده، فيه شكرًا في وداع، ما فيش قبلة في إنهاردة مش بكرة مش هتيجي بالأوردر عايز أسيب حاجات تذكر نشتري دماغنا نملكها مِلك مِلك مش أجرة قافل قافل الأوكرة قافل قافل الأوكرة عايز نوبل مش أوسكار دمي نضيف وع الأبيض فايق فايق مش مسقط بكوي عيني وأصحى مطبق مش تحت ضغط ومش متكهرب العلاقات هتتسطح شواف أجيبها بالنظرة بشيل إيديا لو ناقصة لو في دماغي تبقى خالصة دمي يتشاط زي كور كور أبيض أحمر بني بني أنا مصدر وش خشب خشب مع الأندال ما فيش ع الدغري يمكن تحلى بكرة تروقلي ‫واجر كوكب على Trolley هتيجي لحد عندي هتيجي لحد عندي هتيجي لحد عندي لو مكتوبلي دمي يتشاط زي كور كور أبيض أحمر بني بني أنا مصدر وش خشب خشب مع الأندال ما فيش ع الدغري يمكن تحلى بكرة تروقلي ‫واجر كوكب على Trolley هتيجي لحد عندي هتيجي لحد عندي هتيجي لحد عندي لو مكتوبلي [الخاتمة] وإحنا من المفروض كنّا نبقى بس إتسابت في كومة بدور على إبرة أحيانًا بنسى إن أنا نسيتها كإني مكتوبلي دوا غلط في الروشتة لا ما تسألنيش إزاي صرفته أنا في جيوب في دماغي زي البالطو أنا في جيوب في دماغي زي البالطو ياه مخي على البارد رده ما فتكرش إني هتحسن لو بطلته إطلاقًا أنا في السحله دي من بدري وما همنيش، وما همنيش بس ما بقاش في طاقة

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Lege-Cy - ليجي-سي