Fata Elshasha - فتى الشاشة

Lyrics
[المقدمة] إيه وقعت وقمت قشطة فوقت ما كانش سكر عندك حرق لكن عندي تقل ما كنتش أهبل، شغلت دماغي عملت حسابي فـ جاتلي دوبل الشغل شغل الرحلة Full board بدون باراشوت بفتح بيبان الطيارة وبنط قفزة ثقة وهنزل منها على Stage فوق برج [اللازمة] فتي الشاشة، ليجي الزيبق، إيه لو كل دولا Mega Stars أنا أبقى تيرا أنا بـ Chill، إنت ما تشيلش غير ليلة هيلا بيلا هيلا بيلا بيلا بيلا بيلا [المقطع الأول] هات ضهرك، خد رجلي مش فاضيلك، مش هتفيدني مش هفكرك لو نسيتني ما إنت ما عندكش غير سيرتي عشان ماضي بإسمي على لسانك أنا رامي الكل في الزبالة أنا مش سهل بالنسبالك إيه في إيه؟ برة عنك، إنت مالك؟ غفلت الكل وقمت شارخ أفواه عطلانة ومش هكارك التمن غالي ما كانش تافه أرانب خازنة الجمارك بقول لنفسي براڤو بقولكوا طقوا وإتغاظوا سايبكوا في بعض بترازوا سوري مش فاضي بمضي في كونتراتو عشان أبقى [اللازمة] فتي الشاشة، ليجي الزيبق، إيه لو كل دولا Mega Stars أنا أبقى تيرا أنا بـ Chill، إنت ما تشيلش غير ليلة [المقطع الثاني] في ستين "" "أ" "ا"هـ ناقصلي "ي" وأجيب الناهية في جونكه إللي فات عينات من المر اللي دقته مش فاضي أعيد إللي قلته أنا بعمل مصيبة، إنت تسمع وتقطم Handmade ده كله كله بلف العالم وأنا في بيتنا I'm feelin' like Marco Polo قبل العاصفة لازم أبقى هادي هما اللي بالشر إبتدوا عملت Hit تجيبلي جرامي ولعت في أوضتي جراني إشتكوا إستحملت اللي بيأذيني لحد ما اللي بيا فاض فيش صاحبي وزميلي العشم اللي بيننا باظ أنا كنت راكن صف تالت أيام كان فيها حظي بارد سديت السكة ع إللي داخل بدلت الخط بخط ساخن ألو، ما أفتكرش مين إنت إطلعلي في حتة فيها No signal قريبًا في كل حتة إللي جاي مش زي اللي، فات Nigga أنا بأكدلك قليت بأصلك وإستندلت بلاش بعدها تيجي تلومني إنت حلمت إنك تبقى نجم أنا النجم حلم إنه يكوني أخدت وقتي بس وصلت كنت خايف إن القطر يفوتني لكن دلوقتي عادي لو غفلت ع السكة القطر لو جه يخاف يدوسني
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Lege-Cy - ليجي-سي