Jättiläinen (Vain Elämää Kausi 9)

Lyrics
Hei isä kato mua Oot sä musta ylpee? Kun mä laitan mun haalarit päälle Ja pesen kaikki käytetyt autot Nyt on kesäkuu ja mä oon viisitoista Meneeks tää oikein? Meneeks tää oikein? Hei isä kato mua Oot sä musta ylpee? Kun mä soitan mun bändin kanssa Semifinaalissa perjantaina Ja mul on vastassa levy-yhtiömies Meneeks tää oikein? Meneeks tää oikein? Yksinään me täällä ryömitään Ei jäätävä tuuli laula meille Se laulaa lähteneille Ympyrää kuin hyrrät pyöritään Ja siinä kun mietin mitä mä teen Niin sä tartuit mua käteen Hei isä kato mua Oot sä musta ylpee? Kun kytkin nousee En kato ikinä taaksepäin Joo mä opin sen sulta jo silloin Mut meneeks tää oikein? Meneeks tää oikein? Hei isä kato mua Oot sä musta ylpee? Mä oon soturi mun tiellä Niin kuin Daavid joka sanoilla sylkee Ja mul on vastassa jättiläinen Meneeks tää oikein? Meneeks tää maaliin? Yksinään me täällä ryömitään Ei jäätävä tuuli laula meille Se laulaa lähteneille Ympyrää kuin hyrrät pyöritään Ja siinä kun mietin mitä mä teen Niin sä tartuit mua käteen Hei, ethän pois mee En mä osaa elämää ilman sua Jäädään paikalleen Niin ei päivä päätykään Ja hartioilta sun mä kaiken nään Hei isä kato mua Oot sä musta ylpee? Kun mun sieluni kulkee Ja esiin totuutta nylkee Mä en oo mikään pyhimys Vaan rikkinäinen puolikas miehen viritys Kai mä pyysin et syntyisin tänne Ja tällainen mä oon
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...