Tummaa ykköstä ja Hot Rodeja

Album cover art for "Tummaa ykköstä ja Hot Rodeja" by Kriso (FIN)

Kriso (FIN) - Rap, Suomi

Tummaa ykköstä ja Hot Rodeja

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Intro] Hei, hei, Lex, tuu pois sieltä sateesta Oikeesti, joo, joo Ei mut tää o meiä, tää o meiä, tää o meiä Pitääks mun ostaa joku lippu? Joo, joo, eiku tääl o... Tääl o aina joku tiiätsä junnu, joka tiiätsä älypuhelimesta kuuntelee täysillä Hei Radio Raheem, haluutsä lainata mu kuulokkeita tai jotai? Eiku se on Spike Lee -referenssi siis Pistä vähä hiljemmalle (Alright, is everybody ready) Jea Tää menee ulos kaikille, kaikille ketkä tietää (Alright now, here we go) Meniköhä se läpi, joo Tää o viimene kerta (Funk Days o tulevaisuus) Joo [Verse] Huoliteltu, vaihan vuorotelle mu kaljan vetee Junnuja puhuttеlen, kato, ei ne oo valmiita huomiseen Tahrin mu lеmpitakin, läikytin, ku laitoin nää hyllyst reppuu Tehkää tilaa eestä, ei tässä pysäkillä oo vielä su aika mennä Mut ei auta pestä, varma siitä, tyypit tekee jengikättelyitä yölinkis C'mon, yo, emmä osaa kyhätä takas niitä Virkistä mu muistii vielä, aa, okei, joo, joo Funk Days o ikuista, tai mistä vitusta minä tiiän (Oikeesti) Vikat tölkit, vielä viis pysäkkii kotii Pakko laittaa P:lle koodii, kai se läppä oli, hä? Jäbä, oikeesti? Et sä oo mitää eläköitymässä Mut sori, joo, emmää jauha, otat se puheeks, jos ite haluat Rahaa kuoressa, järkkäri heitti autosta pihalle Tältäköhä se tuntus myyä huumeita? Nääh, liikaa vitosia Ihan sama, etin meikän Bostoneita Viie aikaa oletan, tummaa ykköstä ja Hot Rodeja, yo Mut sivulliste on turha sekaantuu, jengi lokittaa sipsei Ois pitäny jäädä vaa kotia, deja vu Vanhat jutut, mut c'mon, mä oon varmaa vaa väsyny Ku se on se nähny, jengi leikkii mu tuttuja kunnes se pussinpohja näkyy Eikö jäbä oo se, tyylii en ehkä Vielä sama takki sylissä yritän, eikö kellää kyydissä oo yhtää soodavettä? (Oikeesti?) Eikö kukaa? Aa, se on noin vai? Vika pysäkki, Walkman pumppaa jotain nössömusaa [Bobby Caldwell - What You Won't Do for Love] Mitä et tee (Siis eiks kellää oo vissyy tai mitää, tiiätsä) Rakkaude tähden (Ei vit... Siis jotai, mis o kuplia) Sä yrität kaikkesi (Emmää niiku tiiä mil punaviini lähtee tästä tuulitakin kankaasta) Et mitään saa (Hei, hei, tää o mu pysäkki, tää o mu pysäkki) [Outro] Joo, tää menee ulos kaikille yölinkeille 90N, 27 Ja siis oikeesti, älkää tulko niist keskiovista maksamatta sisään, tiiätsä Te aiheutatte vaa häslinkiä, me ollaa jo valmiiks myöhässä Mä haluun vaa kotii Jees, vieläki täällä Vaikka uunipitsat melkee tappo jäbän Joo, hitto Tää mikki toimii täydellisesti, Lex Peace

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Kriso (FIN)