Kriso Vanha mies vuorella

Album cover art for "Kriso Vanha mies vuorella" by Kriso (FIN)

Kriso (FIN) - Rap

Kriso Vanha mies vuorella

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

[Intro] Lähtiks se uuellee ihan? Joo, joo, mä räppään kaikki Mä räppään kaiken Mä oon valmis tähän Joo Jes [Verse 1] Sitä klassikkopaskaa, mitä et oo ees kuullu vielä Jotka on valveutunu ja tietää Se on joko ikuisuutta tai sitte uutta, mikä ei oo tullu ulos vieläkää Aika vierähtää, joten älä kato mua tollee Joo, ei kukaa luvannu alle kolkyt minuuttia tai sit, et tää meidän juttu ois ilmane Pyyhi kyyneleet, ihan sama, paita, kassu, tai ees myyny CD Joo, voiko kukaan laittaa hintaa maukkaudelle (Oikeesti) Pakko, koitan tehä liikkeitä, eikä se jeesaa yhtään, jos nään näitä "Ei vittu, vaihoin sen kahteen Koffiin"-huhuja pitkin IG:tä Älä kerro mitä sä näit täällä, päällä jotai värikästä Jengi larppaa Fubu-takki ja nypläin päällä, ei ne tiiä mitä se sillon vaati Oman ajan vanki en yritä olla Ei kukaan jaksa kuulla enää CX:s backeist tai mite pikkuaskin sai kolikolla Juniorit, älkää kattoko sitä linkis suoraa silmii Se tulee vaa lyijyttää Free Record Shopista teiän korvan irti Okei, kyl mä nään ettet tiiä, mistä mää puhun En maksanu dueseja, mut hei, laske luvut Mä maksoin Snoop Doggin Dead Man Walkingista aikoinaa viistoista euroa Joten hei, eiköhän me olla jo sujut En koita agitoida, mä vaa koitan tehä klassikoita Joita vuosien päästä vielä luukuttaa, muistaks ku sillo ei ollu yhtää rumpuja Joo, joo, ne viskihuolet, tiputan viis, kirjotan kuustoista Ja toivon vaa, et ne ois vielä siistejä huomenna Kaunis ajatus, K, yleensä puoletkaa Ja pakko poistaa kaikki noppaset, hei En mä ikinä pystyis leikkaa mun tuotetta, ehkä se on geneettistä Nukahin taas TV auki, mut En kyseenalaista mun metodeja, nautin vaan näist hedelmistä [Bridge] Mitä sä tiiät siitä? Oikeesti Joo [Verse 2] Yks nuori lähesty kulmilla Pyys voinko sanoo, onks sen bars maukas Mä myönsin, en kehtais sanoo, jos ei ois kummiskaa, mutta autan Oli sillä läppii, ja räppireppun kirjotettu tägi "I sydän [?]", mikä oli läski (Kova) Vaihettiin kuulumiset, kuulemma ehkä valmiina jo pari EP:tä Mut antaa vielä aikaa enemmän, äh, nuori, sä oot valovuosii meitä eellä Halus vielä ostaa loopin meikältä, toki, eikä sen tarvi teititellä Mut mul ei oo sitä puhelinjuttua, jos sä koitat massia heittää Neki liikkuu pitkälti seteleillä Mut hei, arvostan elettä (Jou, jou, vanha jäbä) [Outro] Se oli ehkä siinä

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Kriso (FIN)