G-talo

Album cover art for "G-talo" by Kriso (FIN)

Kriso (FIN) - Rap, Suomeksi

G-talo

0 Plays

Duration: 4:01

View ArtistView Album

Lyrics

[Intro] Oh, no Jes, jes Vantaa, G-talo 01370, Jokiniemi Kuunteles nyt tarkkaan Nyt puhun oppimisesta ja häviämisestä [Verse 1] Krison elämä on Hubba Bubba -kuplia, nappo on tuttina Kasvatan Joniveli-viikset ja otan vaa kuppia Ja mä voin myöntää, usein kaljaan käytän rahani Mut muista, kaikki asiat ei oo mehiläisvahaasi Eli pidä kädet kurissa ja nenäs kaukana Mun jenkkiomenakakusta muut ei saa haukata Eikä naurata, mun vitsit on vakavia Jos maanantaiaamutki saa mut halaa tatamia Panokset on matalia, ei kannata nokittaa Iskut otan vastaan niinku tappelisin Rockyn kaa Mä tarviin lomaa, mutta ei oo oikeutta pitää Ku viimeseen puoleen vuoteen en mä oo tehny yhtää mitää No voi parkaa, aina se valittaa Se on itsesäälin karismaa ja silmätki harittaa Hyvä pastori, mu hartiat painaa Voisko saada tikkuu muutaman viinilitran lainaan? Jos siitä ei oo teille liiaks vaivaa Hioituis pois ne kivet, jotka kengissä painaa Kilometrit lasissa, joten sinne ei syletä Mä mylläisin jumalten kanssa, mutta emmä yletä Parempi vaa nii, ei ne pumppaa mua pipoo Jo ilman mustelmia vanhat mummot kattoo vinoo Ku viikonloppu taas kuuluu niihi kosteempii Ja pojat lähti juomaan jo ennen lastenohjelmii No niin se menee, se on turha pistää vastaa Ei kakskymppiset kakarat enää miehiksi kasva Voihan vanukas, lainatkaa lusikkaa Nii ei meiän Krison tarvii jäädä G-taloon lusimaan Tukkimiehen matikalla seinään viivaa Reppuun viistoista, vaikka vähempiki piisaa No sen huomaa viimeistään, ku palaa kotia Ja vaikka mokat on omia, nii eihän niistä opita [Verse 2] Aamulla aikasin vinyyli rätisee Viskipaukku, nappo ja yks halpa Happy Meal Pakko yrittää, ei oo paha tikki Ku baariaski leikkas kympin sopivasti rikki Poikki ja pinoo, mutta lompakko vuotaa Sunnuntaina syödään jo lauantain ruokaa No mikäs täs on mussuttaa Nakkipalat hernekeittoon on normipojan luksusta Me syödään vaikka näkkärit pelkiltää Jos paheisii varaa, kyllä suomalainen selviää Eikä paljoo tarvii kannustaa Täällä talvet on lämpösii, ei me pakkaseen sammuta Taksit kulkee, jos tuet tulee ajallaan Suussa maistuu niinku oltais hyvän maun rajalla No passaa lasia, se on vissiin makuasia Viimeinkin ompaha mistä valittaa biiseihi Voi parkaa, aina se valittaa Se o itsesäälin karismaa ja silmätki harittaa

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Kriso (FIN)