11/8 demo

Lyrics
[Intro] (Jou, jou, jou, jou, jou) Jou [Verse 1] Hitto jos tää natsaa, oota paljoo monesti vähääkää jengi Silti näyttää, niil on vaa rakkautta niinku Vähäset Äänet täällä (Kerro vaa) Parii lukuuottamatta en mä uhraa niille paljoo aikaa (En) Mä olin ite samanlaine enne ja mä oon vaa oottanu sitä karmaa Se on kaikki ansaittuu, joku kuolee aitopäänä (Jea), tai elää niin pitkää Ettei enää ees tunnista itteensä (Mm), joo, ei sillä oo ees umpilätsää Mut en mä oo varma, parempaanki nää vapaat palaa, eikä käteistä pestä (Ei) Heitä vaan samaan kasaan (Joo, joo), kato, pikkuveljellekki on paita Jou, pidetään tää perheessä, tiätsää, megakoru Silti pystyy käyä kierteessä, mut annetaan sen olla takin vuoren sisällä (Joo, joo) Ois outo kehuu, että ei se koskaan kuulemma unohtanu itteensä Jengi on vaan: "Kuka jäbä, ja mikä vittu on ees Täyteäijä?" Äh, sori, et mä ees mainitsin, jou, mä muistan vielä Pipеfestin Kuinka nelkyt itepoltеttuu oli helppoo rahaa tehty vaikeesti En oo saletti, mä veikkaan, sillo mun t-paita piti aitona Joku nolo slogani, iso logo ehkä, poikittain raita, ja hitto Ette te ollu siellä, sivarilla camotakki Ja CD-R:t just myi ghettokultaa, ota ton skumppas kanssa varovasti Tykkään juua ja muistella, älä siitä syytä mua Ois tyhmä luvata ettei se toistu, mul on näitä vielä ykstoista mukana [Bridge] Jou (Oikeesti) Ykstoista mukana (Äh, jou) Ja tänki päissään kirjo-, jou [Verse 2] Älä ymmärrä väärin, ei kukaa ees toivonu, että mä pois tipun Kuka näyttää hölmöltä nyt, niinku, kai mä saan silti tehä tän comebackin Sinänsä sääli, fanit läpsii käsii, vihaajat lähettää ees tekstarii Täysin ylipukeutunu baariin ku Raideris on nää Kevlarit Kuka lopulta on ees se pahis, joudun kysyy sitä iteltä Ja palautan Pönölle Ghostfacen levyn, niitä nuoruuden virheitä Muutenki mä oon velkaa sulle selustan, mä muistan ku mun hölmöilyt vihlas Jäbä piilotti mut teiän kellariin illaks, jou Ei se ollu niin gangstaa miltä se kuulostaa, vaikka kuumotti toki (Jou) Ei se ollu mitään coolei laittomuuksii, se oli vaan Koffia pullossa liikaa Mitä opittu? (Jou) Tänään on vasta tiistai (Je) Ja rapun eessä taas kirjotteluviskit, jou (C'mon), annan itelle iha liikaa siimaa Plus pudotin satasen breakkeihin ja mä tunnistan kyllä ironian Muutenki mul on liikaa levyjä, en mä ees omista kaikkia omia (En) Joten propsit ketkä kerää, ketkä trokaa, voi propsit multa ostaa kalliimmalla (Jou) En mä oo ees varma, ehkä vielä kaheksan mukana [Outro] Jou Taas korttelil Aa, hitto, ei teiän ois tarvinnu
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Kriso (FIN)