Siman - סימן

Lyrics
זה אני שעומד בחלון מחכה לסימן זה אני שנמדד בשעון בין חלום לבין זמן זה נכון להתכונן לחכות לך לכוון שתבואי לקשט לי ימים אהיה לך מוכן בשדרה מאירים פנסים על עיניים צמאות ואני מתנדנד בין עצמי לביני כבר שעות זה נכון להתבונן ולמצוא כוכב ישן שנעיר ויהיה רק שלנו בלילה אפל קחי אותי לאהבות קחי אותי למחשבות נעלם ואז נחזור כשהלילה יעבור קחי אותי אל הקולות קחי אותי אל התפילות ללילות הבהירים שהולידו בי שירים לצבעים של הפרחים לרגעי החיוכים זה אני ששבוי בקסמך כשאת בליבי זה שלם זה חסר זה אוהב זה כואב זה רגעי לא אכפת לי לקלף עד הרגש היחף כי הפחד לחשוף את הלב מנגן ועוטף קחי אותי לאהבות קחי אותי למחשבות נעלם ואז נחזור כשהלילה יעבור קחי אותי אל הקולות קחי אותי אל התפילות ללילות הבהירים שהולידו בי שירים לצבעים של הפרחים לרגעי החיוכים
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Kobi Aflalo - קובי אפללו