Ku I Tunnelen

Lyrics
[Sangtekst til "Ku i tunnelen"] [Vers 1] Se, der kommer det en ku i tunnelen Sammen med en liten bikkje Hva gjør de to her så sent på kvelden? Hvorfor er de sammen tro? Er det han-ku eller er det ku-hunn? Er den farlig eller ikke? Er det schäfer eller er det buhund? Vil den logre eller gjø? Vil den logre eller gjøre som de gjør når de går ut? Å hattstativ, å hattstativ Knutsen, hent en klut [Vers 2] Se, der kommer det en ku i tunnelen Er den rømling fra et sirkus? Kanskje jobbet den på karusellen For den ser litt svimmel ut Vil den logre eller gjøre sånn som hunder ofte gjør? Å hattstativ, å hattstativ Våre hjerter blør [Vers 3] Jamen gikk de ikke rett forbi oss Se, nå går de ut der borte Ja, og muligens kan ingen si oss Hva de skulle her de to Var det han-ku eller var det ku-hunn? Var den farlig eller ikke? Var det schäfer eller var det buhund? Hvorfor var de sammen, tro? Hvorfor var de sammen, tro?
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Øystein Dolmen
- Gustav Lorentzen