Trusser

Lyrics
[Intro] Åh shit, mand [Omkvæd] Dine trusser, har du glemt hjem' hos mig Dine underbukser, og din undertrøje Dine trusser, har du glemt hjem' hos mig Dine underbukser, og din undertrøje [Vers] Vi mødtes inde på klubben, klokken den var blevet sent Havde set hende på afstand og vidst' at vi var én Det ik' noget problem, vi sku' aldrig vær' alene Jeg havde bare lyst til at ta' hjem med hende Jeg samled' mig mod og så tog et skridt derhen Stak hende en drink og så spurgt' hendes veninde: "Er det muligt, at jeg kan få et ord ind?" Hun sagde: "ja, fordi jeg har ledt så længe" [Omkvæd] For dine trusser, har du glemt hjem' hos mig Dine underbukser, og din undertrøje Dine trusser, har du glemt hjem' hos mig Dine underbukser, og din undertrøje
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...