Olur mu?

Lyrics
Özledim, hakkım mı? Sen olmadan olmuyor Sevişsek ayıp mı? Tenin olmadan olmuyor "Beni öp" desem, "dokun" desem olur mu? Alıştım sana, öyle hemen kopamıyorum Beraber olsak, seni haykırsam duyulur mu? Usul usul gel, her zamanki gibi Masum, kışkırtıcı bir melek Ellerin ellerimde Rahat değil sanki Yabancı memlekette Yalnızım gibi "Beni öp" desem, "Dokun" desem olur mu? Alıştım sana, öyle hemen kopamıyorum Beraber olsak, seni haykırsam duyulur mu? Yavaş yavaş git, alıştıra alıştıra Ayakta durmam lazım, çok canım yanacak Anladım seni ben Gitmiştin çoktan Bir ışık geçer mi Karanlık duvardan? "Bana dön" desem, "Geri gel" desem olur mu? Seni görmeden, sarılmadan duramıyorum "Benim ol" desem, "Düzeldim" desem olur mu? Seni görmeden, inan, yaşamıyorum "Bana dön" desem, "Geri gel" desem olur mu? Seni görmeden, sarılmadan duramıyorum "Benim ol" desem, "Düzeldim" desem olur mu? Seni görmeden nefes alamıyorum
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Kenan Doğulu