Jaska ja Eetu ja Eikka

Lyrics
Oli Jaska ja Eetu ja Eikka Oli ravintolamusikantti kukin Ja ne saapuivat kun oli keikka Vaikka viereltä naisen tai mukin Aina kuukauden päästä ne lähti Uusi hotelli jo odotteli heitä Hyvä bändi on kuppilan tähti Jos ei soittaja taitoaan peitä Ja kun soittaja laulunsa lykkää Se on näin joka ainoa keikka Sitä kansalle mistä se tykkää Sano Jaska ja Eetu ja Eikka Muut kun juhli ja ryyppäsi hyvin Teki töitä tämä pelimanniremmi Oli laulujen päämäärä syvin Nauti hetkestä tanssi ja lemmi Joku tarjosi pojille grogin Toinen luuli että nyt jo meni kunto Mutta siinä on juuri se jokin Pysyy soittajan sormissa tunto Ja kun soittaja laulunsa lykkää Se on näin joka ainoa keikka Sitä kansalle mistä se tykkää Sano Jaska ja Eetu ja Eikka Sitten alkoivat vuodet niin pahat Levysoitin teki orkesterin töitä Liekkö loppuneet ruokalan rahat Kun sai soittajat tiukata vöitä Eivät Jaska ja Eеtu ja Eikka Enää kapakassa soita säveleitä Mutta on eräs kiistaton sеikka Kansa tahtoisi kuunnella heitä Sillä soittaja laulun kun lykkää Se on näin joka ainoa keikka Sitä kansalle mistä se tykkää Sano Jaska ja Eetu ja Eikka Ja kun soittaja laulunsa lykkää Se on näin joka ainoa keikka Sitä kansalle mistä se tykkää Sano Jaska ja Eetu ja Eikka
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Raul Reiman
- Juha Vainio