Intro

Album cover art for "Intro" by Josylvio

Josylvio - Rap, Nederland

Intro

0 Plays

Duration: 1:23

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Songtekst van "Intro"] [Intro] (OG Vibez) [Verse] Broeder, we kennen pijn, we kennen veel verdriet (Ah) 'k Hou mijn middelvinger hoog naar elke enemy (Fuck 'em) In de streets, het is do or die (Die) Negen van de tien bitches willen plakken voor shine (Shine) I don't mind and I don't care (No) Zet die money in mijn zak, ja, elke dag, ben een ster Mannen gaan ver, wanneer het gaat om doеkoe, a bradda Die helе ding die wordt geleegd nu voor een kleinere kassa Politiek is allemaal flikkers, want ze houden van pasta Je moet maar Googlen wat ik nu zeg, dan snap je, a bradda Geef ze sladas We eten heel die gimma in die nieuwe bimma of stap in die Benzo (Skrt) Ze hopen allen dat ik crash Check de digital dash, ging van hooptie naar dit Hella borie bij de ballen en op zoek naar een tip Op zoek naar een ton, die ton wordt een mill Die millie wordt een 1.5, die 1.5, die moet die drie tikken En tikt die drie dan wil je vijf, dan kan je groot chillen We gaan het hoog tillen, check me op de boot liggen (Ah) Ben in Marbella met de gang, nu wil je ook spitten (Hella Cash) Maar kom niet spugen in mijn oor, ik wil gewoon chillen (Chill) In deze industrie geloof me, zijn een hoop flikkers (Fuck 'em) Fuckboys voor bitches, laat me nou niet beginnen (Ah) We zijn allang al binnen, maar kom in een Nike drip (Woosh) Je bent nog niks gewend, a mattie, dit is mijn schip (Woosh) En my shit, al je mannen zijn geschrokken (Ah) Nooit gezwommen in het diepe, fucking guppies zijn verdronken Bro d'r vallen straks gewonden, als ik doorga met dit (Rrah) Ik heb die gimma al gespeeld, we doen het nog een keer pik

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Josylvio