Wachtmuziek

Album cover art for "Wachtmuziek" by Joost

Joost - Rap, Gabber

Wachtmuziek

21.8K Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Chorus] Als 't echt teveel wordt Als je groen en geel wordt En je hebt een hoop verdriet Als 't echt teveel wordt Als je groen en geel wordt En je hebt een hoop verdriet (Yeah) [Verse 1] Ik weet nog toen ik peakte En weg waren mijn vrienden Voel me net een trampoline Voel me machteloos en ziedend Ik ben niet te koop, ma-ma-maar je mag wel biedеn Ik sta op ontploffen, Minecraft, ik ben een creepеr In mijn eentje, Calimero En zij-zij-zijn met tienen No cap als een sombrero Ik wens pestkoppen nu de tyfus Voel me net die zebra of giraffe van Madagascar (Yes) Ik ben aan het huilen want mijn streams die zijn niet tastbaar (What?) Ik ben aan het cappen En liegen doen we glashard Ik heb geen familie S-s-sorry ben een bastaard [Chorus] Als 't echt teveel wordt Als je groen en geel wordt En je hebt een hoop verdriet Als ze op je vitten Als je 't niet ziet zitten Of als je geen uitweg ziet Als 't echt teveel wordt Als je groen en geel wordt En je hebt een hoop verdriet Als je hard moet leren Iets moeilijks moet studeren Als 't allemaal niet lukt (lukt me niet) [Verse 2] Mijn vader die daar lag Gezien maar geen gezag We zien wel met de dag We zeggen geen gedag (doei) Mijn moeder die daar lag Ik denk vaak aan die dag Natuurlijk doe ik dat in mijn natuurlijke habitat (What?) Ik blijf maar twijfelen (What?) Martijn van Eijzeren Ik ben een film kijkende over een man van ijzeren IJzeren metalen Dikke Van Dale Ikke wil dat ook maar ik kan dat niet betalen Ik en al mijn tranen Vullen volle zalen Ik heb veel verhalen Ik zit vol met vragen [Chorus] Als 't echt teveel wordt Als je groen en geel wordt En je hebt een hoop verdriet (hoop verdriet) Als ze op je vitten Als je 't niet ziet zitten Of als je geen uitweg ziet Als 't echt teveel wordt Als je groen en geel wordt En je hebt een hoop verdriet Als 't echt teveel wordt Als je groen en geel wordt En je hebt een hoop verdriet (Ik wacht al zo lang) [Verse 3] Hey, ik heb een ziekte 't Is een hele specifieke Ben altijd in paniek en ze hebben geen therapieën Blijf de hele dag tweeten Blijf de hele dag typen Voel me net als Justin Bieber Ik wil gewoon genieten Ik-ik-ik heb een ziekte 't Is een hele specifieke Ik wil gewoon genieten Vind die roze brillen mythe Alsjeblieft en bitte Ik zeg alsjeblieft en bitte Alsjeblieft en bitte Ik zeg alsjeblieft en bitte [Chorus] Als 't echt teveel wordt Als je groen en geel wordt En je hebt een hoop verdriet Als ze op je vitten Als je 't niet ziet zitten Of als je geen uitweg ziet Als 't echt teveel wordt Als je groen en geel wordt En je hebt een hoop verdriet Als je hard moet leren Iets moeilijks moet studeren Als 't allemaal niet lukt

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Tantu Beats
  • Used (EDM)
  • Joost