Ingenmansland

Lyrics
Dom släcker en bilbrand i allén 30 grader varmt åskan ligger i luften Ingen kommer snacka men alla vet Att löven kommer vara röda redan Tidig augusti Stan har 16 miljarder problem Du & jag tar en selfie på guldbron vid slussen Så d e inget fel på mig d e inget fel på dig Vi bara räknar acceptabla förluster Nån borde kasta en första sten För varje dröm dom drömt e för stor För oss En andra sten För att alla våra ord e för små förstås De säger d e redan försent Så vi glömmer d vi lämnade bakom oss D blir ett nollsummespеl Och vi ser bara det vi har rakt framför oss Men jag undrar ibland När alla stjärnor försvann 2 stеg tillbaka ett steg fram Vi e i ingenmansland Genom mina fingrar som sand Vi som älskade varann Men alla broarna brann Vi e i ingenmansland Men jag ser ingen ingen ingen väg tillbaka Men jag ser ingen ingen ingen väg tillbaka Jag bara kastar en första sten För varje dröm dom drömt e för stor för oss En andra sten För att alla våra ord e för små förstås De säger d e redan försent Så vi glömmer d vi lämnade bakom oss Allt blir ett nollsummespel Och vi ser bara ingenmanslandets Vita kors
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Joakim Berg