Den Sommaren

Album cover art for "Den Sommaren" by Jireel & Miriam Bryant

Jireel & Miriam Bryant - R&B, Svensk Rap

Den Sommaren

2 Plays

Duration: 3:34

View Album

Lyrics

Language:

[Intro: Jireel] Ooh, ooh, dam-dam, dam-dam Ooh, ooh, dam-dam Yeah [Vers 1: Jireel] Vi låg under samma flagga Vi bodde på samma gata All tid som vi gav varandra Dog ut som en summer flower Du var mer än bara här Du gav och du tog isär All tid som vi gav varandra Dog ut som en summer flower Sunny day, sunny days Alltid samma bänk där du var med mig, ey Ville bara va med dig Går till samma plats där du lämna mig, ey Sunny day, sunny days Tårarna är kvar där du lämna mig, ey Ville bara va med dig Går till samma plats där du lämna mig, ey [Brygga: Jireel] Yeah, du sa att vi skulle ride or die Men ändå står jag kvar här ensam Mina nätter lyser, moonlight Samma minnen som för mig att längta Du sa att vi skulle ride or die Aha Mina nätter lyser, moonlight Aha, yeah [Refräng: Jireel] Höst, vinter och vår När sommarn kommer blir det vi Minns det som igår Ute efter mera tid Ingen som förstår Hur jag känner inuti Minns det som igår Hade varit min om vi hade tid [Vers 2: Miriam Bryant & Jireel] Står kvar under samma flagga Bor kvar här på samma gata Vår tid lämnad i en skugga Gick bort som en summer flower Vi var mer än bara här Vi gav och vi tog isär All tid som vi gav varandra Dog ut som en summer flower Sunny day, sunny day Alltid samma bänk där du va med mig (Samma bänk där du va med mig) Ville bara va med dig Går till samma plats där du lämna mig (Samma plats där du lämna mig) Sunny day, sunny day Tårarna är kvar där du lämna mig (Där du lämna mig) Ville bara va med dig Går till samma plats där du lämna mig (Lämna mig) [Brygga: Jireel & Miriam Bryant, Jireel] Yeah, du sa att vi skulle ride or die Men ändå står jag kvar här ensam Mina nätter lyser, moonlight Samma minnen som för mig att längta Du sa att vi skulle ride or die Aha Mina nätter lyser, moonlight Aha, yeah [Refräng: Jireel & Miriam Bryant] Höst, vinter och vår När sommarn kommer blir det vi Minns det som igår Ute efter mera tid Ingen som förstår Hur jag känner inuti Minns det som igår Hade varit min om vi hade tid [Outro: Jireel & Miriam Bryant] Mm, yeah Ooh, ooh, dam-dam, dam-dam Ooh, ooh, dam-dam, dam-dam Ooh, ooh, dam-dam, dam-dam Ooh, ooh, dam-dam, dam-dam

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Jireel
  • Jeff “Gameboii” Roman