persona

Lyrics
Banging 난 또 나를 죽여 매일 밤 I dont want to waste time Cause Im on the westside But 나를 원해 항상 Forgive me lord Can you forgive me lord 난 나를 죽여 매일밤 How can I do that now What am I doing now 거짓말을 거짓말로 말해 매일 어차피 잠은 못자 불안해 난 매일 내가 난지 누구인지 난 몰라 매일 Psycho 난 또 날 더 있잖아 난 싫은데 누군가는 또 좋아해 그러다 또 싫어지면 또 서로를 더 미워해 Psycho 난 또 숨고 But 난 또 웃고 믿고 Lord And did you know I dont know I dont know who you are Banging 난 또 나를 죽여 매일 밤 I dont want to waste time Cause Im on the westside But 나를 원해 항상 Forgive me lord Can you forgive me lord 난 나를 죽여 매일 밤 How can I do that now What am I doing now 존심만 강한 새끼 의심만 많은 새끼 혼자만 아는 새끼 나쁜 척 하는 새끼 상처가 많은 새끼 사랑이 쉬운 새끼 다 나라고 나라고 긴 터널을 지나서 왔지 I keep it doing this shit marathon 진짜 나를 난 원해 그래 우린 나빠져야 해 가식 떠는 새끼는 좆까
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- JERO (KOR)
- Han (KOR)