Jälkilöylyt

Lyrics
[Intro] Yo zen, se oli siinä niin Just siinä, haha Lähelle on pitkä matka, Iso H Ja ainiin, venatkaa mun tokaa sooloo [Verse] Mä jatkan matkaa ja askeleet osuu rytmiin Pieni osa ajatuksist, mut toivon, et miellytti Vähä mietitytti, tai ainaki sai ajattelee Jos haluu jotai, on nähtävä vaivaa sen eteen En oo ikinä tehny mitää näi vaikeeta Mut näköjään työskentelen paremmin paineen alla Toivottavasti seuraavas ei kestä näi kauaa Äijät, nyt bisset ykkösel naamaan ja saunaan
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
- Writers
- Iso H