Vad man gör (och inte gör)

Lyrics
Jag går och fryser fastän det är mitt i sommaren Och är på väg mot ingenstans Och äter middag med ett monster på en mörk plats Och tackar sedan för alla dessa underbara stunder som vi haft Och alla kloka ord som han har sagt Vad man gör och inte gör Vad man bör och inte bör Och vem som bestämmer Vad man hör och inte hör Och allt man utsätter sig för I brist på något annat Jag går och hoppas på att allting ska förändras Men mest så gör jag ingenting Ser dörrar öppnas, ser dörrar stängas Och jag undrar hur det är att vara en av dom som alltid rusar in Som aldrig känner tvekan för någonting Vad man gör och inte gör Vad man bör och inte bör Och vem som bestämmer Vad man hör och inte hör Och allt man utsätter sig för I brist på något annat Tänk om jag sade nej tack Och tänk ifall jag någon gång sade ifrån Och tänk om du sade nej tack Jag undrar vad som skulle hända då Vad skullе hända då Vad man gör och inte gör Vad man bör och inte bör Och vem som bеstämmer Vad man hör och inte hör Och allt man utsätter sig för I brist på något annat Vad man gör och inte gör Vad man bör och inte bör Och vem som bestämmer Vad man hör och inte hör Och allt man utsätter sig för Tills hjärtat har stannat
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Idde Schultz
- Fredrik Boquist