Kolmekymmentä

Lyrics
"Mä näin yks päivä mainoksen Mis oli käsiraudat, joku roikotti niitä Nii sit tuli kolme ja nolla Kolmenkympin kriisi Niin kliseistä se on." Se oli Beasty Boys kun olin viisitoist En saanut sterkoist mun biisii pois Olin vissiin niin visiois Nuorempana mietin, miten ihmisii imitois C-kassu, tape A, Duo Limited, Ice MC ja B-puolel capella Doctor Alban, ekat pirtukännit Vei kirjaimellisesti sen mopon alta Eka levy minkä ostin oli Osprings Silloin kun vielä hain Turbo 2:sen postin LäKin pelipaita rotsin Tyttö olemmeko me vielä yhdessä? Kirjeet roskis Korvakuulolt rämpytin kitaraa Grand Cityy, Green Daytä, mitä vaan Pöllin uistimii, tein pellin kun pukeuduin luistimiin Se oli Amiga 500:nen, Mont diskettiin Siit lataat sen Giena Sisters, Sigo Karateka, California Games Stack 2 lapases ja Fast Trackеril eka biitti, kuha sai biitin kohilleen Niin se kai riitti Mut se oli sitä silloin kun oli junnu Nyt samat asiat еi samal taval enää miltään tunnu Kun olin 16 en saanut huulii pois tytöist Sama musa nyt ? soi Ysärin biitti, porttikongeis, kongist Sydän limiittiin Tän biisin itelleni omistaisin Mun eka räppi-CD oli Doggystaili Vaihoin hintalapun siihen jostain Iskelmäst, sain puolet alennust Mun mielest se ei oo itsekäst McCoy, jazz, ?, funkkii Nuta nosteli punttii, seinän Toisel puolel rumpaloi Antti Rahapeleiss kusetettiin Kummall on valttii Ja käärittiin pajat Korttipelin takii kengätki Mä hävisin jalast Se pärisi, jos oli paras Näin mä näkisin, et siihen Meni väkisin rahat Perusvaiheil epoksi seinään Lehes juttuu kuka on taiteilija Metroraiteilt himaa, Hakaniemest Muistot takas mieles Ku olin 18, (tää vaan?) parempaa ois Ravintolois, pääsee vanhemmist Pois ja musa vaan rankemmin soi Kaverit vaihtu ja tuli ero Paperit tälläks taittu Klubi Cerol, toises kerrokses Pipo päässä, istuin hiljaa Luin tilannetta aina kuin avointa kirjaa Iltaa rellestää, sissos saatana kun oli pakko Diskoski blaadata Tajusin ettei täällä oo ketään kellekkää Pakko mennä yksin himaan Ja vaan vittu laatata Moni suosii kuosii, menny ohi vuosii Ja kysyy "Mitä ny?" No mitä sitä nyt miettii kun ei se Kuitenkaan menny niin ku ois pitäny Ku olin 21, maksan laskut nyt Ja herään joka aamu Oon taas niin iloinen kun mietin tätä Nyt, nyt ku oon 25, koulust papereit hankkimas Ku oli kavereit vankilas Kolmen vuoden päästä löyty Touché-levy Anttilast Mut nyt on fiilis katos, sen Levyn jälkeen levy levylt Fiilis katos Ehkä se oli vakkariduuni Enää hakkari uusi ja akkakin huusi Naamal rakkarin luukki, mut Se johtunu angstista vaan siit Että maailma mua rappusil tuuppi Laskuja, vastuuta, kasvua Päätä(?) on matskua, anna sen jatkua Pyrin pohtimaan, selvittää Mut Välimeren pohjas ei niitä Helmii nää Ei enää jaksa hakee jännityst Paskoi juttui, kattoo tuttujen rännityst Katon asioit vähän sivusta ja ylempää Nyt mä ymmärrän, miksen mä tehnyt Mitään typerää, kun olin 30, kelokuu
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Huge L (FIN)